poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Promocja -55% Rossmann

Jakże mogłabym ominąć ten szczególny dzień w roku, dzień zaciętych bitew pod Rossmannem o ostatnią szminkę, pchania się obok stoisk z makijażem oraz szturchania innych koszykami. Tak, mówię o promocji -55% na kolorówkę w Rossmannie ♥ 



Na czym w tym roku polega promocja? 

Trwa od dzisiaj, czyli 9.04.2018 r. i będzie trwała do 18.04.2018 r. 
Nie ma podziału na dni i inne rodzaje kolorówek. Wszystko w tym samym czasie, jednak jest zmiana, w tym roku z promocji będą mogli skorzystać jedynie posiadaczy karty Rossmana.

Okej, tyle jeśli chodzi o zasady. Co ja upolowałam i czy było warto?


Paletka Choco Bons, Lovely- cena: 19,99 zł   8,99 zł 




Powiem tak, myślę, że za taką cenę było warto, aczkolwiek sami zobaczcie jak wyglądają swatche 



Pierwszych 4 kolorów praktycznie nie widać, są one bardzo jaśniutkie, prawie niewidoczne. Za to pozostałe dają radę i najbardziej podoba mi się pomarańczowy ♥ 

Metallic cień do powiek, Eveline cena: 15,99 zł    7,20 zł 


Bardzo mi się podoba, jest wyrazisty, kremowy, ładnie się nakłada. 



K Lips numer 07 pomadka matowa, Lovely  cena: 25,39 zł    11,43 zł 



Jak wszystkie K lips jest cudowna, ma fajny kolor, nie jest  zbyt mocna. Jeszcze tylko się czaję na taką bardziej wchodzącą w czerwień, ale w moim Rossmanie nie było akurat takiej. 

A co Wam udało się "upolować" na Rossmanowej promocji? ♥

4 komentarze:

  1. Dorwałam paletki Choco bons i Peach Desire i jestem nimi zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, tak właśnie myślę, czy nie wrócić po Peach Desire ♥

      Usuń
  2. Ja dorwałam paletkę Max Factor Rose Nudes, BB cream z Bourjois (szkoda że tylko 3 kolorki) i paletkę do konturowania trio Rimmel London ;) Muszę się zastanowić nad zakupem pomadek K Lips, bo mnie zacheciłaś.

    Będziesz lub robiłaś kiedyś posta i czyszczeniu pędzli i beuty blendera? Jeśli nie to taki post byłby bardzo przydatny :)

    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tym razem nie szalałam, kupiłam tylko moich sprawdzownych ulubieńców takich jak tusz Volume Million Lashes czy puder z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger