niedziela, 31 lipca 2016

Jak ozdabiać pamiętnik?

Hejcia! W ostatnim poście spytałam Was o jakim poście chcielibyście najchętniej przeczytać. Jednogłośnie wygrał pamiętnik, lecz nie martwcie się, tak naprawdę wszystkie tematy pojawią się na blogu ♥
Okej, więc zaczynajmy! Jak ozdabiać pamiętnik? Co zrobić, żeby wyglądał tak ślicznie, jak na Tumblrze, We Heart it i innych stronach tego typu? Twój pamiętnik nie musi być nudny i pospolity.
Pokażę Wam kilka sposobów, które uczynią Wasze pamiętniki uroczymi.
Przygotowałam mały tutorial, który zrobiłam na kartce, żeby lepiej się go odczytało.
Oprócz tego mam dla Was kilka podpowiedzi, jak napisać daty w pamiętniku, żeby nie wyglądały nudno.
Okej, to tyle z "tutoriali" teraz czas, żebyście zobaczyli, jak ja prowadzę swój pamiętnik :3
 Pamiętnik jest dla mnie bardzo ważną rzeczą, mogę tam powiedzieć to, co naprawdę czuję bez kłamstwa, koloryzowania i innych. To całe moje wspomnienia i te dobre i te złe. Uważam, że każdy powinien mieć kogoś komu może się w 100% wygadać, ale czasem nie ufamy osobom w naszym gronie na tyle, żeby im o czymś mowić, lub tak, jak w moim przypadku nie chce się martwić bliskich osób, lub "męczyć" ich własnymi problemami.

Chcę żeby mój pamiętnik wyglądał dobrze dla mnie, bo przecież tylko ja w nim piszę, zaglądam do niego. Uwielbiam go ozdabiać, wklejać bilety, ulotki i inne tego typu rzeczy.
















Fajnym sposobem, na ozdobienie pamiętnika jest robienie własnych "naklejek". Uwierzcie mi, że jeśli coś narysujecie i wytniecie, a potem przykleicie będzie to wyglądało o wiele wiele lepiej, niż gdybyście narysowali o po prostu na kartkę.
Mam nadzieję, że ten post się Wam spodoba, zrobiłam go specjalnie dla Was, bo widziałam, że tak, jak ja interesujecie się ozdabianiem i tego typu rzeczami. Jeśli ten post spotka się z dużym zainteresowaniem z chęcią zrobię drugą część "poradnika" jak ozdabiać, bo mam jeszcze wiele pomysłów! ♥

9 komentarzy:

  1. Na pewno skorzystam. Z chęcią zobaczyłabym drugą część 🐱

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie prowadzisz swoj pamietnik, kreatywne pomysly
    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne patenty, szczególnie przydatne dla mnie są rodzaje czcionek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki tobie Agato ja też zaczęłam pisać pamietnik i bardzo ci za ten post dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki tobie,Aguś zaczęłam prowadzić pamiętnik i bloga! Bardzo,bardzo Ci dziękuję!Twój blog jest naprawdę kreatywny.Bardzo podobają mi się twoje rysunki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Prowadziłam pamiętniki kilka lat, są bardzo kolorowe, bo wklejałam tam dużo wycinków z gazet i naklejek. Fajnie się je ogląda, bo oprócz tego, że pamiętnik jest ciekawy to jeszcze można sobie przypomnieć co byo w tamtym czasie modne i czego się słuchało.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dziękuję za pomoc w przygotowaniu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger