poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Breloczki z żywicy

Znów wracam do tematu żywicy. Tym razem nie tylko z kwiatków. Chociaż kwiatów też nie zabraknie ♥


Dzień dobry wszystkim ♥ Nawet nie wiecie, jak się cieszę, że już mam wolne i mogę w 100% poświęcić czas na to co lubię, czyli pisanie dla Was oraz robienie różnych kreatywnych rzeczy.
Mam dla Was sporo nowości, zaczynając od modeliny, przez bullet journal, biżuterię i na lalkach kończąc. Także spodziewajcie się tego już niedługo.
Dzisiaj pokażę Wam moje breloczki z żywicy, jeśli chcecie wiedzieć, jak zrobić i gdzie zamówić, to zapraszam do mojego starszego posta -> https://modelinaagaty.blogspot.com/2017/06/zywica-pierwsze-wrazenie-i-jak-jej.html








Co o tym myślicie? Na jakie posty najbardziej czekacie? 😄

3 komentarze:

  1. Ale super! już zerkam na starszy post! Urzekła mnie ta buteleczka i te owalne kółko z niebieskimi kwiatkami! https://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Najbardziej mnie urzekły trzy ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze ze interesujesz sie tym samym co ja. Mam pytanie. Skad zamawiasz zywice i jest ona epoksydowa czy UV?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger