wtorek, 27 marca 2018

Zeszyty Narcissus

Hejka, wiem, dawno tu nie zaglądałam, ale niestety natłok nauki przed maturą nie pozwala mi na tak częste pisanie postów. 27 kwietnia kończę szkołę, więc będę mieć więcej czasu na zajęcie się poważnie blogiem. 

Dzisiaj chciałam Wam zrecenzować moją przesyłkę od Narcissus- Sztuka Rodzinna. 




Zacznę od rzeczy, która wielu moim czytelniczkom (i czytelnikom! Panów nie pomijam, ale wiem, że jest Was znaczna mniejszość) pomoże w zaczęciu swojego bullet journala. 


Otóż, zeszyt, który widzicie, z niebieską okładką, moim zdaniem jest idealny jako zeszyt do bullet journalingu. Dlaczego? Już wyjaśniam. 



- jest to zeszyt w kropki
- liczba stron jest bardzo optymalna, nie jest ich mało,moim zdaniem wystarczy, ma 80 stron. 
- gramatura papieru: 80gsm, zrobiłam mały test najpopularniejszych pisadeł i jedynie pisak Kuretake czarny przebija, ale nie aż tak, żeby przeszkadzał w zapiskach na drugiej stronie. 
- otwierany na płasko, ma spirale. Dla mnie to duże ułatwienie w prowadzeniu plannera, pomimo tego jak widzicie na ostatnim zdjęciu z łatwością możecie wyrwać kartkę.
- plusem jest także cena, nie przekracza 20 zł. 
- różne kolory okładek



Drugim zeszytem jest notes z wyrywanymi kartkami.



Gramatura papieru jest taka sama, liczba stron również. Używam go jako notesu do zapisywania dniówek, planu na dzień lub tego typu rzeczy. U mnie sprawdza się idealnie.




Ostatnią rzeczą, którą chciałabym Wam pokazać są taśmy- washi tape 

Czym różnią się od innych? Te 3 duże nie są zbytnio przeznaczone do bullet journal. Są za to idealne do ozdobienia okładki. Są to grube taśmy, które nie zedrą się z zeszytu, lub innych przedmiotów. Możecie nawet biurko nimi obkleić i nadać mu nowy wygląd. 

Te mniejsze, w cudowne flamingi, są taśmami papierowymi, używam ich często w plannerze, bo nie tylko mają piękne wzory ale i kolorystyka jest różnorodna. 

To tylko kilka rzeczy, które znajdziecie na stronie http://www.sztukarodzinna.eu

Bardzo zachęcam do zakupu, zeszyty jak i taśmy są trwałe, ceny są bardzo w porządku i nadal będę powtarzać, że warto wspierać takie nasze, polskie firmy ♥ 






1 komentarz:

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger