niedziela, 5 listopada 2017

Zakupowy HAUL papierniczy

Dawno już nie było żadnych zakupowych hauli, więc postanowiłam pokazać Wam moje ostatnie zakupy papiernicze 





 Zebrało mi się parę rzeczy papierniczych, a wiem, że lubicie haule (zwłaszcza papiernicze ♥) więc opiszę wszystko razem z cenami :) 


Na początek moje zakupy z EMPIK, były dzisiejsze, więc obiekt na promocji nadal są nią objęte!



  






Oczywiście nie mogłam przegapić promocji życia na śliczne stempelki, borsuka już mam, ale myślę nad zrobieniem rozdania świątecznego, więc już się lekko przygotowuje. Słoneczniki to filcowe naklejki, idealne do ozdobienia zeszytu od zewnątrz. 

Oprócz tego zestaw papierowych kształtów, czyli naklejki bez klejącej strony, były za 9,99, jest ich 104, były jeszcze inne zestawy. 

Ostatnie to szablony do rysowania, były też inne wzory 4,99 zł 

TIGER 

Trochę byłam zasmucona, że tak wcześnie pojawiła się kolekcja świąteczna, bo liczyłam, że załapię się na halloween'owe naklejki. Nie było nic ciekawego w Tigerze, wyszłam tylko z takimi naklejkami 6 zł sztuka 



PAPIERNICZY VERNON 







Głównie naklejki, te małe samochodziki miały bardzo atrakcyjną cenę- 1,70 zł, a nigdy nie wiadomo co mi się w bujo przyda 😀, kryształki 4 zł

To kolorowe to bardzo ciekawy notes, jest cały czarny, ale jak rysuje się po nim zwykłym patyczkiem zdrapuje się warstwę (jak w zdrapkach) i pod jest śliczna tęcza. Też wykorzystuje go do bujo, wycinam sobie z niego elementy. Cena 4 zł 



To tyle jeśli chodzi o moje zakupy papiernicze, mam nadzieję, że się Wam spodobało, jakbyście mieli jakieś pytanka, zapraszam do komentowania ♥
Dziękuję za wiadomości prywatne na fb, bardzo mnie tym motywujecie, chwalcie się tam swoimi bullet journalami jak najwięcej, z chęcią je oglądam 💗 Link do fanpage'u

9 komentarzy:

  1. Sama poluję na te stempelki, bo są cudowne! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy! z niecierpliwościa czekam na świąteczne posty i inspiracje mam nadzieję, że będą trochę wcześniej, tak abym mogła coś przygotować :) /Anla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą, w tym roku będzie ich trochę! Zaczynam wstawiać od grudnia! ♥

      Usuń
  3. Widzę że zakupy bardzo udane 😊 chyba sama pójdę do Empiku kupić sobie takie stempelki. Ostatnio też choruje na takie rzeczy,zbieram naklejki itp.

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger