wtorek, 5 kwietnia 2016

Figurki z modeliny

Hejcia! Tak, jak mówiłam mam dla Was post z modeliną. Co prawda będą to tylko 2 rzeczy, ale widziałam, że na większości blogów dziewczyny wrzucają do jednego posta jedną rzecz z modeliny, więc nie mam tak dużych wyrzutów, że u mnie raz pojawią się tylko dwie. 
Pierwsza to misiełki z bajki "Między nami misiami", o której już kiedyś tutaj pisałam.
 

 
 
 A drugą figurką jest kwiatek, próbuję je robić od jakiegoś czasu, mam nadzieję, że kiedyś wyjdzie mi taki śliczny.

 

Mam nadzieję, że się podobało, do czwartku! ♥

6 komentarzy:

  1. Podobało się... Takim kwiatuszkiem bym nie pogardziła, bo podlewać nie trzeba :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wyroby. A te misie super słodkie :D. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie Ci to wyszło! Figurki wyglądają cudownie. :)

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, piękne po prostu super!!! ❤

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger