niedziela, 26 listopada 2017

Zakupowy HAUL papierniczy

Trochę tych hauli ostatnio sporo, ale wiecie, że przed świętami jest pełno pięknych ozdób, które idealnie pasują do moich zeszytów i innych. 




Co tym razem kupiłam?
Pełno potrzebnych i niezbędnych mi rzeczy, jak zawsze. Głównie z Tigera, bo tak się złożyło, że byłam w Bydgoszczy, więc wstąpiłam do Tigera, trochę już się szykuję na święta.



Netto, 12.99 zł 
Taśmy akurat kupione w Netto, ale jestem z nich bardzo zadowolona, 10 ślicznych kolorów, są bardzo grube, więc starczą na bardzo długo. 

Tiger 


 Taśma washi w jednorożce-  2 zł


 Notes- 2 zł, dziurkacz pojedynczy- 6 zł 


Szablon do odrysowania- 3 zł 


serwetki- 3 zł 

Auchan 


Dorwałam, w sumie przypadkiem, w Auchanie naklejki za 2,49 zł. 1 opakowanie zawierało 2 listki naklejek, więc bardzo opłacalne 😁

2 komentarze:

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger