czwartek, 7 kwietnia 2016

Bjuti czwartki- twarz

Witam, w dzisiejszym poście trochę o kosmetykach do twarzy. Ja ogólnie nie mam jakiś większych problemów z cerą, więc nie używam podkładu i tego typu rzeczy, pokażę Wam bardziej kosmetyki do pielęgnacji.
1) Woda z liści zielonej oliwki- powiem tak, jest idealna w gorące dni, kiedy jesteśmy na dworze i chcemy się odświeżyć (nie rozmazuje makijażu), lub po wf. Uwielbiam ją, widziałam jeszcze z liści manuka i pachnie jeszcze lepiej :3 W Rossmanie za ok. 7 zł
2) Pianka oczyszczająca z Nivea- dobrze zmazuje makijaż, ślicznie pachnie. Ma postać pianki, więc nie jest tak uciążliwa, jak np. mleczko, którego nie lubię używać, skóra po tym jest oczyszczona i nawilżona ok. 7 zł w Hebe
3) Żel z liści manuka z Ziaji- do zmywania makijażu nie jest najlepszy, bo ma postać żelu, na pewno nie jest przeznaczony do demakijażu oczu. Jest za to idealny, kiedy już zmyjemy makijaż i nałożymy żel. ok. 8 zł w Rossmanie
4) Krem do skóry trądzikowej CERA Solutions- jak już mówiłam, nie mam problemów z cerą, lecz każdemu kiedyś wyjdą jakieś syfki na twarzy. Byłam w aptece i pani poleciła mi ten krem, chociaż mówiłam, że nie mam trądziku. Sprawdza się na prawdę super, jeśli używamy go regularnie. W aptece za ok. 15 zł
5) Maseczka z Ziaji- maseczki z Ziaji są jedynymi, po których na mojej skórze nie zostają zaczerwienienia. Mam delikatną cerę i nie tak łatwo znalazłam maseczkę odpowiednią do mojego typu skóry, bo na większości jest napisane "do skóry wrażliwej", a i tak się nie sprawdzają. Ta jest idealna, może nie konkretnie ta, która na zdjęciu. Moją ulubioną jest różowa. Skóra jest mocno nawilżona, oczyszczona, dla mnie idealna :3 ok. 1,50 zł w Rossmanie
 


4 komentarze:

  1. Kolejne rzeczy będę musiała wypróbować...
    Super :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis! Widać pasję i zaangażowanie autora

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo... muszę wypróbować 1! Spodobały mi się te 'bjuti czwartki' :D Zazdroszczę braku problemów typu trądzik :cc

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger