czwartek, 31 marca 2016

Bjuti czwartki- włosy

Witam! Jak widziałam seria trochę się spodobała, więc lecimy z następnym postem. Dzisiaj włosy, chyba dbam o nie najbardziej, co prawda ciągle farbuje, ale nie są zniszczone właśnie przez produkty, które Wam dzisiaj pokażę.
Jedyny szampon, po którym moje włosy nie są suche jak siano. Próbowałam wielu szamponów, ale wszystkie Garniere, Head & Shoulders i inne strasznie wysuszały mi włosy. Zaczęłam go używać już dosyć dawno i dla moich włosów jest idealny. Jest też nie drogi, bo za dużą butelkę zapłaciłam ok. 7 zł, a do kupienia jest np. w Rossmanie
Odżywka do włosów, używałam w sumie obojętnie jakiej z tej serii Syoss'a, bo twierdzę, że i tak wszystkie robione są podobnie, więc dla mnie to nie ma różnicy. Jest to odżywka spłukiwana, a włosy po tym są naprawdę mięciutkie, więc używam po każdym myciu. Pamiętajcie tylko, że tego typu odżywek nie nakłada się na całe włosy, ponieważ, jeśli będziemy regularnie nakładali taką odżywkę na skórę głowy włosy będą tłuste.

Jedwab do włosów. Jak dla mnie super, o wiele łatwiej się rozczesuje, jeśli rozpylimy na włosy (ten 1) drugi za to jest idealny, jeśli twoje włosy są suche na końcówkach. Powinien on być stosowany tylko do końcówek, ponieważ przetłuścimy włosy.
Ostatnią rzeczą jest rewelacyjna szczotka do włosów - Tangle Teezer, co prawda jest dosyć droga, bo prawie 30 zł, ale naprawdę jest świetna, szczególnie, jeśli ktoś ma długie włosy. Nie wyrywa włosów, ponieważ jej ząbki są plastikowe.

Mam nadzieję, że ten post także się podobał :3

7 komentarzy:

  1. Taaak! Kompletnie jestem za tą serią! Super ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że się podoba ❤ a już jutro post handmade! :3

      Usuń
    2. Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że się podoba ❤ a już jutro post handmade! :3

      Usuń
  2. Świetny post. Ja też używam Tangle Teezera i uważam, że jest o niebo lepszy od zwykłej szczotki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Ja też używam Tangle Teezera i uważam, że jest o niebo lepszy od zwykłej szczotki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się nad zakupem tanie teezera

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger