sobota, 7 października 2017

Modelina- wersja jesienna

Dzisiaj mam dla Was długo oczekiwany powrót modeliny. W tym poście pokażę Wam jesienne inspiracje na modelinę. Wykonane przeze mnie oczywiście 😁


Może nie będzie ich za dużo, bo tylko 3 rzeczy, ale mam nadzieję, że Wam się spodobają ♥


Resztę kolczyków opublikuję w późniejszym czasie, jak już mi się skończą jesienne posty, a to nie nastąpi szybko! 😁 Nie przedłużając.




Wiem, sowi brzuch nie wygląda zachęcająco, pastele ze mną nie współpracowały, może pomaluję ją lakierem. Mam nadzieję, że zwrócicie także uwagę na same zdjęcia- uczę się robić je bardziej profesjonalnie, mam nadzieję, że coś mi tam wyszło. 

To tyle na dzisiaj, napiszcie w komentarzach co sądzicie i o zdjęciach i o figurkach. Następny post może ukażę się już w poniedziałek! Miejcie dobry dzień ♥

14 komentarzy:

  1. Super rzeczy! Mi najbardziej do gustu przypadła ta sowa ❤ Zapraszam do mnie,mam nowego bloga.

    ~Sandra ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Sówka wyjątkowo urokliwa. :) Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu wszystkie cudowne/!! ale ta sówka wprost urocza! pozwolisz że sobie taką ulepię? -----> Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesienne figurki urocze. A zdjęcia bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ta sowka najbardziej się podoba. Piękne są te wytwory ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! wszystkie są świetne,ale sowa jest boska;))
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! Świetne prace :) Cudownie sie prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie figurki są przepiękne. Mam jeszcze pytanko, czy znasz jakąś dobrą stronę internetową z różnymi dekoracjami, naklejkami, czy tasiemkami do BuJo?

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te rzeczy. Mnie najbardziej urzekla ta sowka

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udane zdjęcia 😊 piękne te rzeczy ulepione z plasteliny 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger