niedziela, 3 września 2017

Koszulka DIY

Hejka, w dzisiejszym poście pokażę Wam jak łatwo zrobić super koszulkę. Pewnie widzieliście już teog typu posty, lub filmy, ale wiecie, że ja lubię i tak zrobić u siebie tutorial :3



Co będzie Wam potrzebne?

- barwniki do tkanin
- widelec
- czysta bluzka (najlepiej biała)
- wrzątek
- gumki recepturki
- słoiki



1) Kiedy mamy już naszą koszulkę, myślimy, jak chcielibyśmy ją umalować. Pokażę Wam 2 sposoby.
Sposób 1: Zawijamy koszulkę w kółko na widelcu, żeby uzyskać efekt kolorowej spirali.


 Kiedy już ją zwiniemy, nakładamy recepturki, tak, aby dzieliła bluzkę na kolka części. Ja mam akurat 6, bo wybrałam 3 kolory barwników.

 Sposób 2: Wiążemy supełki na końcach bluzki, żeby tkanina nie zafarbowała się cała, tylko miejscowo.



2) Rozrabiamy farby do tkanin. Przygotowujemy tyle słoików, ile mamy farb, każdy kolor w osobnym słoiczku. Dodajemy farbę, tak jak jest na opakowaniu, oraz łyżkę octu. Zalewamy wrzątkiem.



3) Bierzemy naszą koszulkę, nad miskę,wannę, lub co tam macie i polewacie te partie koszulki. Ja zrobiłam tak, że polane zostały partie na przeciwko siebie. 


A jeśli chodzi o tę w supełki to po prostu lejecie kolory tylko na supły. 

W rezultacie udało mi się razem z Olą zrobić takie koszulki:






Mam nadzieję, że post się podobał ♥ 

7 komentarzy:

  1. Fajny efekt 😁 bardzo podoba mi sie ta spiralka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta spirala wymiata! musze sobie kupić barwniki do tkanin! http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda :) Spirala fajna, ale osobiście bardziej podoba mi się metamorfoza tej drugiej koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne koszulki! Też kiedyś robiłam podobne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tommy Hilfiger koszulki to ubrania najwyższej jakości, które obecnie zyskują coraz większą popularność. Wybierają je osoby w różnym wieku chcące wyglądać modnie. tommy hilfiger koszulki

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham takie psychodeliczne wzory :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger