sobota, 2 czerwca 2018

Tutorial: Biżuteria w stylu boho ♥ Beads

Hejka ♥ Dzisiaj mam dla Was tutorial, na bardzo popularną w tym sezonie biżuterię w stylu boho. 



Mówiłam Wam o mojej nowej współpracy. Jest to współpraca z firmą, którą możliwe, że znacie, bo na blogu wstawiałam już kilka postów z haulu zakupowego, właśnie z Beads. Moja współpraca polegała na tym, że  mogłam wymyślić kilka wzorów dowolnej biżuterii i użyć do tego produktów ze strony. 

Bardzo się cieszę, że akurat tak znana firma zainteresowała się moim blogiem i twórczością i dali mi szanse nawiązania z nimi współpracy. 


Przygotowałam dla Was tutorial na proste i myślę, że bardzo oryginalne kolczyki oraz naszyjnik. Ułatwiłam Wam również pracę i przygotowałam listę produktów, których użyłam. 

1) Kolczyki z chwost:

https://www.beads.pl/chwost-potrojny-08?search=chwost%20potr%C3%B3jny   2 sztuki



KOLCZYKI Z CHWOST 



1. Na kółeczko montażowe nawlekamy małe koraliki i przyłączamy bigiel.



2. Przytwierdzamy chwostę do bigla i gotowe :)

Są to bardzo proste kolczyki, ale myślę, że wyglądają bardzo ładnie ♥

KOLCZYKI ŁAPACZE SNÓW 


1. Nawlekamy na bazę kolczyka małe koraliki. 


2. Gdy będziemy w mniej więcej tym miejscu, nawlekamy zawieszkę piórko. 


3. Robimy to samo w 2 miejscach.



4. Zakańczamy koralikami do zapięcia. Jeśli boicie się, że kółeczko się otworzy, możecie przykleić je klejem z zapięciem. 




5. Zaczynamy tworzyć środek łapacza snów. Bierzemy nitkę i zawiązujemy supełek na miejscu, gdzie chcemy zacząć. Przewiązujemy go pomiędzy koralikami i w międzyczasie nawlekamy kilka małych koralików. Gdy skończymy zawiązujemy kolejny supełek. 



6. Dodajemy tylko bigle i kółeczko montażowe i gotowe. 

NASZYJNIK 







Naszyjnik to jedynie połączenie wszystkich elementów kółeczkami montażowymi. 


Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje pomysły na biżuterię i sami wykorzystacie pomysł ♥ 

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja aktualnie najczęściej wykorzystuję srebrną biżuterię https://pl.silvexcraft.eu/3-bizuteria-srebrna aby robić własnoręczne wyroby jubilerskie. Chyba jestem do niej najbardziej przekonana i w moim mniemaniu pasuje najlepiej do wszystkich wyrobów jubilerskich.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger