środa, 11 kwietnia 2018

Miejsca, które chciałabym odwiedzić


Dzień dobry wszystkim ♥ 

Dzisiaj poruszę tematykę, która jest blisko mojemu sercu. Podróże. 


Powoli zbliżają się wakacje. W sensie dla mnie i pozostałych maturzystów (trzymam kciuki za wszystkich, którzy w tym roku zmagają się z egzaminem dojrzałości! ♥) 
Zaczyna się także w końcu robić cieplutko, kwiecień w tym roku bardzo pozytywnie nas zaskoczył. 
Co w związku z tym? To, że w końcu będę mieć czas na to co kocham, czyli fotografię, bloga, bullet journal, ćwiczenia, modelinę i właśnie podróżowanie. 

Dla mnie osobiście podróżowanie nie kojarzy się jedynie z zagranicznymi wyjazdami. Nawet pojechanie 20 km dalej to już jakaś podróż. Wszystko zależy od sposobu patrzenia na to. Ja na przykład cieszę się z każdej mniejszej wycieczki. Zawsze jest to inne miejsce, inne zdjęcia, inne wspomnienia. 

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją listę miejscowości, albo po prostu krajów, które chciałabym odwiedzić. Jest ich sporo, ale ograniczę się do 10.

Chciałabym jeszcze Wam powiedzieć, nie zapeszając, że prawdopodobnie w tym roku spełni się jedno z moich największych marzeń, właśnie związanych z podróżami. Pojadę do Chorwacji, miejsca, które dawno chciałam odwiedzić. Było na 2 miejscu zaraz po Grecji. Nie wiecie nawet jak bardzo się cieszę, nigdy nie byłam w innym kraju niż Niemcy i Francja (niestety we Francji byłam w młodym wieku i nie skorzystałam z tego tak, jak bym chciała, więc na pewno kiedyś chciałabym tam wrócić.). 

Lista miejsc, które chce odwiedzić  


 Włochy 


Chciałabym tu pojechać, bo chciałabym zobaczyć te wąskie uliczki, wypić aromatyczną kawę, zjeść pyszne, włoskie jedzonko a przy tym podziwiać krajobraz Włoch, który jest cudowny. Interesują mnie także ludzie, którzy uważają się za jednych z najszczęśliwszych na świecie. 


Grecja 




Grecja to ewidentnie numer 1 na mojej liście. Urzeka mnie przede wszystkim architektura, wszystkie budynki zbudowane w sposób, jak na zdjęciu. Oczywiście wiem, że wszystkie budynki tak nie wyglądają, ale mnie zachwyca właśnie taki krajobraz. Do tego cudowne morze. Chciałabym polecieć ogólnie do Grecji, ale też marzy mi się wyspa- Mykonos. Nie umiem wytłumaczyć, czemu akurat ta wyspa, po prostu bardzo mi się podoba. 

Malediwy 


To jest miejsce, które wiem, że raczej go nie odwiedzę, ale jest to moje marzenie. Jest tam po prostu cudownie, widoki są idealne, szczególnie hotel Coccon Maldives, widoczny na zdjęciu, kto nie chciałby spędzić tam kilku dni ♥

Fidżi


Kolejna wyspa na mojej liście. Nie ma głębszego powodu, czemu chce tam polecieć. Po prostu podoba mi się klimat, krajobraz i jestem ciekawa, jak tam jest. 

Japonia 


Szczerze, to bałabym się tam polecieć, ale to nie zmienia faktu, że bardzo bym chciała. Szczególnie, kiedy byłby sezon na kwitnące kwiaty wiśni ♥ Marzy mi się porobienie zdjęć w takiej scenerii. Poza tym jestem ciekawa kuchni japońskiej, obyczajów i ogólnie jak tam wygląda życie. 

Holandia, Amsterdam 


Tutaj mam sprecyzowane, chciałabym pojechać do Amsterdamu. Mieliście kiedyś tak, że zobaczyliście coś w filmie lub przeczytaliście w książce i bardzo tego chcieliście? Mam tak właśnie z Amsterdamem. Po przeczytaniu książki i obejrzeniu filmu "Gwiazd naszych wina" bardzo chcę pojechać do Amsterdamu. Jest to cudowne miasto, piękne i wcale nie jest aż tak daleko, może kiedyś uda mi się tam pojechać. 


Wielka Brytania, Londyn


Chciałabym tu pojechać na klika dni, może 2-3. Mogłabym zaznać tego miejskiego życia i poznać zwyczaje i język o którym uczę się już tyle lat. Pojechałabym tu także po to, żeby się sprawdzić i przełamać trochę barierę językową. Oprócz tego oczywiście widoki, które są piękne. 

Sri Lanka 


O Sri Lance mówię już od gimnazjum. Kiedyś z przyjacielem na geografii znaleźliśmy to państwo i od razu wiedziałam, że kiedyś chcę tam pojechać. Na początku spodobała mi się sama nazwa, jednak, jak poczytałam trochę więcej, wiem już, że widoki są niesamowite, jak i atrakcje turystyczne. Między innymi ogród botaniczny oraz Most Adama.

Kuba, Havana 


Po prostu ciekawi mnie to miejsce, chciałabym zobaczyć, jak tam jest i zobaczyć te piękne, stare samochody jeżdżące po kubańskich  ulicach. Widzę też, jakie cudowne zdjęcia bym mogła tam zrobić. 

Nowy Jork, Manhattan 


 Chyba każdy chociaż raz chciałby być w Stanach Zjednoczonych. To stąd pochodzi większość naszych trendów, obyczajów, staramy się być tacy, jak amerykanie i to bardzo widać. Ja chciałabym pojechać akurat do Nowego Jorku z kilku powodów. Oczywiście, chciałabym zobaczyć to "amerykańskie życie" ale też fajnie jest być w miejscach, które tyle razy widziałeś na filmach. Poszłabym do Central Parku, wypiła kawę ze Starbucksa na wynos i zajadała pączka. Tak, tak sobie wyobrażam życie w Ameryce. 



To wszystkie miejsca, które chciałam Wam dzisiaj pokazać. Mam nadzieję, że post się Wam spodobał ♥ A jakie jest Wasze wymarzone miejsce na świecie? 


Chciałabym Wam jeszcze polecić stronę www.kobieceporady.pl na której znajdziecie wiele ciekawych artykułów, także na temat podróżowania. Ja znalazłam z miejscami w Europie, które warto odwiedzić, bardzo Was zachęcam do odwiedzenia ♥ 



7 komentarzy:

  1. Malediwy i Japonia...to również moje Marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Cześć z tych miejsc ja również chciałabym zobaczyć, piękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grecja to dla mnie raj na ziemi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis, kilka z tych miejsc już odwiedziłam wiec mogę z czystym sumieniem polecić. Życzę spełnienia marzeń 😊 pozdrawiam gorąco z Paryża 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuba, japonia, Włochy to miejsca na .apie ktore i ja chce wpierw zobaczyc.
    Amsterdam moim zdaniem jest przekoloryzowany. W filmie pokazany fajnie, to prawda, ale na codzien przelafowany turystami... szczegolnie rzucający się w oczy Ci ktorzy nie umieja z glowa korzystac z marychy tak jak Holendrzy... wieczorami wcale nie fajny... chociaz rejs po tych wszystkich kanalach barka bardzo milo wspominam, a przewodnik w sluchawkach byl nawet po Polaku co bardzo mnie zdziwilo. WsYstko to jednak kwestia gustu....

    OdpowiedzUsuń
  6. Kazde to miejsce jest jak marzenie ;) Ja bardzo bym chciala sie wybrac do Nowego Jorku ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze powiedziawszy, ja też tak mam, że wystarczy mi wyjazd kilka kilometrów za miasto i to już podróż. Z twojej listy wybieram miejsca gdzie jest ocean, piasek i gorąco :p
    Mnie się marzy Teneryfa, Karaiby czuje, że tam jest moje serce.

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger