czwartek, 22 grudnia 2016

Czas Na Święta [5] Pakowanie prezentu

Dzisiaj pakowanie prezentu- pokaże Wam kilka wybranych przeze mnie inspiracji, ale też jak ja zapakowałam 2 moje prezenty. Resztę zapakowałam zwyczajnie, więc nie ma co tu tego wrzucać.




Nie miałam w co zapakować prezentu, a chciałam, owinąć go papierem. Znalazłam pudełko od jakiegoś lusterka, więc okleiłam je i tam wpakowałam prezent 😙 Zwykły papier + pieczątki w borsuki i prezent wygląda cudnie :3
Drugi zapakowałam podobnie.
A teraz trochę inspiracji dla Was, na zapakowanie prezentów!






2 komentarze:

  1. Chciałabym dostać tak pięknie zapakowany prezent

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubie pakowac prezentow, a wszyscy mi kaza poniewaz robie to w miare rowno :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger