niedziela, 28 sierpnia 2016

Liebster blog awards

Po raz kolejny zostałam nominowana, tym razem przez dwie osoby do Liebster Blog Awards, za co bardzo dziękuję. Każdy już wie co to jest, więc nie będę kolejny raz powtarzać tego, co na wszystkich blogach. Szczerze? Uważam, że to nie jest takie potrzebne i nie lubię się bawić w to całe nominowanie. Bardzo bardzo dziękuję za nominacje ze strony Avalon Land of Artist oraz Handmade Niteczki, jest to dla mnie naprawdę bardzo miłe i nie zrozumcie mnie źle, po prostu cała ta akcja jest według mnie troszkę bezsensu i nic nie daje, więc nie będę nominowała 11 osób, pisała pytań itd.. 
Wolę niedługo zrobić post o moich ulubionych blogach i tak myślę, że zrobię im większą reklamę, niż tym...
Jeśli już zostałam przez dziewczyny nominowana, chcę odpowiedzieć na pytania, ale wybrałam te najciekawsze z obu blogów, myślę, że się nie obrazicie, że tak podchodzę do sprawy.
(1)- Avalon Land of Artist
(2)- Handmade Niteczki 

1. Jakie pasje oprócz tych, które pokazujesz na blogu posiadasz? (2)
Fotografia, ale dopiero się uczę i próbuję uzbierać na porządny aparat, malowanie paznokci, jazda na desce i rowerze, przyrządzanie kawy.
2.Jakim życiowym mottem się kierujesz? (1)
Przewróciło się, niech leży.
3. Od ilu lat prowadzisz bloga? (2)
Ogólnie blog ma już 5 lat ale może niektórzy nie pamiętają, na początku przez jakiś rok był to blog "Japoński kisiel", który prowadziłam wraz ze znajomą, Modelina Agaty istnieje od 4 lat.
4.Kim chciałaś zostać w dzieciństwie? (1)
Baletnicą, piosenkarką (chociaż nie umiem śpiewać), weterynarzem, sprzedawczynią w Tesco (tak.. był taki okres w moim życiu xd)
5.Jaki gatunek książek czytasz najczęściej (1)
Horrory, romantyczne oraz teraz zaczęłam fantasy, ale nie lubiłam zbytnio tego gatunku, po prostu chłopak zachęcił mnie do przeczytanie książki typu fantasy połączone z kryminałem i jak na razie bardzo mi się podoba. 
6.Co według Ciebie przyczynia się do sukcesu blogera?  (2)
Systematyczność, estetyka, dobra promocja bloga, właściwe, poprawne pisanie.
7.Jesteś realistą, optymistą czy pesymistą? (2)
Chyba nie umiem tego określić. Z reguły jestem pesymistką i zawsze sobie wmawiam, że coś mi się nie uda, ale to wynika bardziej z braku wiary w siebie niż z pesymizmu. Staram się być optymistką, potrafię cieszyć się z małych rzeczy i patrzeć na coś, na co ktoś mógłby spojrzeć pesymistycznie optymistycznie, ale nie zawsze to wychodzi, wiadomo. Tak na prawdę jestem po trochu realistką, pesymistką i optymistką.
8.List, czy mail? (1)
Zdecydowanie list. Mogłabym codziennie dostawać listy i byłabym najszczęśliwsza na świecie ♥ (szukam kogoś z kim bym mogła pisać listy)
9. Jaką cechę najbardziej w sobie lubisz? (2)
Ogólnie jestem bardzo samokrytyczna, ale myślę, że jedną z cech, jakie w sobie lubię jest to, że jestem bardzo empatyczna i umiem się wczuć w sytuację innego człowieka, więc mogę powiedzieć, że trochę bardziej ich rozumiem, łatwiej mi ich nie krzywdzić oraz łatwiej zrozumieć.
10. Dzień, czy noc? (1)
Dzień. Nienawidzę siedzieć po nocach, a potem wstawać o 15-16 brr.. według mnie to tracenie dnia. O wiele bardziej lubię wstać wcześnie i mieć cały dzień zaplanowany 
11. Do jakiego zwierzęcia możesz się porównać? (2)
Kotełka

8 komentarzy:

  1. Też nie przepadam za LBA. Pomysł na promocję ulubionych blogów poprzez napisanie o nich notki jest fantastyczny. Co do odpowiedzi, to bardzo długo prowadzisz swojego bloga - jestem pod wrażeniem. Fotografia to sztuka i niewątpliwie trzeba mieć do niej smykałkę.

    Serdecznie pozdrawiam: amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie tylko amatorsko zajmuję się fotografią, ale kto wie, może kiedyś bardziej mnie to zainteresuje :3
      Masz ślicznego bloga, bardzo zazdroszczę talentu ♥

      Usuń
  2. Bardzo mi miło, że odpowiedziałaś na parę moich pytań. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie odpowiadasz na pytania. Czytając posty Łba nie spotkałam się z tak długimi odpowiedziami 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadając na pytania chcę, żeby był w tym jakiś cel, czyli, żebyście mnie lepiej poznali :3

      Usuń
  4. Siostro kocham twoje motto <33333 Ale koteły zostaw dla mnie, ty ich nawet nie lubisz ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taka piosenka, kocham ją PRZEWRÓCIŁO SIĘ, NIECH LEŻY, CAŁY LUKSUS POLEGA NA TYM, ŻE NIE MUSZĘ GO PODNOSIĆ, BĘDĘ SIĘ POTYKAŁ CZASEM.
      Lubię kotki, ale nie tak bardzo, jak piesełki

      Usuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger