niedziela, 13 września 2015

Modelinowy tutorial na hamburgera ♥

Witam, witam. Moja miłość do modeliny odżywa, zrobiłam tutorial z końcówek fimo, ale już zamówiłam i jutro powinna dojść :3. Próbowałam lepić z astry, ale to była masakra, z tego co zauważyłam astra ostatnio baaardzo się pogorszyła, kupiłam nowiutką, z nowym opakowaniem i w ogóle. Była zbyt miękka, chociaż nie trzymałam jej w jakimś super ciepłym miejscu, nawet powiem, że była w dosyć chłodnym, no ale nevermind. Dzisiaj tutorial na HAMBURGERA, wiem, że jest ich pełno, ale ja zawsze mam tak, że może być 10000 tutoriali na to samo w necie, a mi i tak wychodzi tylko według 1, więc może komuś się spodoba. 









Myślę, że opis, jak co zrobić zbędny, jutro dodam, jak dojdzie przesyłka i parę rzeczy, które zrobiłam ostatnio :3



5 komentarzy:

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger