czwartek, 7 maja 2015

Wiedźmin i inne dziwne rzeczy

Ogólnie to nie chciałam na razie lepić z modeliny, bo nie miałam pomysłów i w ogóle, ale zostałam poproszona o zrobienie medalionu Wiedźmina, czy coś w tym stylu, nie wiem, nie znam się na tym, nie czytam książek o tej tematyce, ale medalion zrobiłam. Nie wyszedł mi najlepiej, chociaż serio się starałam i robiłam go 2h, no ale efekt jest jaki jest, większość mówi, że taki 2/10, no ale nic nie poradzę.



Wiem, wszystko wiem. Oprócz tego zrobiłam jeszcze zawieszkę mózg
A reszta jeszcze nie dokończona. Zaczęłam robić ten notesik, co ostatnio Wam pokazałam, ale po znalezieniu tego mojego starego, stwierdziłam, że taki inny bardziej mi pasuje. Zrobiłam jak na razie 2 kartki, jutro może albo pojutrze pokażę Wam tu mój stary notes :3





5 komentarzy:

  1. Ten mózg super, ale jak spojrzałam widziałam gumę balonową z automatu
    http://mycrazylivein.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Medalion jest bardzo fajny! A mózgi są świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mózgi! Mózgi są super <3
    PS Zaglądam do Ciebie nie bez przyczyny. Wyszukuję twórczych blogów i zapraszam je do grupy, którą prowadzę na facebooku. Bardzo chętnie zobaczyłabym Cię tam z nami. Jest to grupa tak samo dla Twórców, jak i dla Czytelników, atmosfera jest naprawdę cudowna, można podyskutować na twórcze tematy, jest wiele ciekawych konkursów, link party itd. Słowem brakuje tylko Ciebie Odnośnik do grupy: https://www.facebook.com/groups/blogiDIY/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger