Jak organizować sobie czas? Każdy ma swoje sposoby, ja przedstawię Wam parę moich, które sprawią, że wasza praca będzie efektywniejsza i dacie radę nad wszystkim zaplanować.
Moje sposoby na organizację czasu
Ja organizuję swój czas na 3 sposoby.
- planner miesięczny
- codziennie listy "to do"
- zapisywanie wszystkiego w kalendarzu
1) W moim bujo-plannerze zapisuję wszystko w kalendarzu, co miesiąc robię nowy- piszę tam tylko hasłowo wszystko, żebym wiedziała mniej więcej co się szykuje.
2) Codzienne listy "to do", zauważyłam, że tym sposobem mam efektywniejszy dzień. Jak sobie wszystko wypiszę to zawsze robię wszystko co miałam na kartce zapisane. Zapisuję je w zwykłym zeszycie, nie chce tego pchać do bujo, bo zajmie mi za dużo miejsca.
3) Kalendarz- ja nadal używam tego, który kupiłam na początku roku. Piszę tam czasami listy do to, ale zazwyczaj sprawdziany i dokładnie czego muszę się na nie nauczyć. Zawsze lepiej mi jest wszystko wypisać, bo mam słabą pamięć do takich rzeczy.
A wy jakie macie sposoby na organizacje swojego czasu? Wolicie skrupulatnie zapisywać wszystko na karteczkach, czy nie przejmujecie się tym wszystkim i po prostu robicie różne rzeczy na raz? 😁
Pozdrawiam Was wszystkich cieplutko i życzę miłego tygodnia! Zajrzyjcie na mojego studygrama, tak większy kontakt ze mną 💋 → psycho.studygram
Ps. Szykuje się modelinowy post! Wczoraj stworzyłam chyba moje dzieło życia z modeliny 😽
Ja wybieram zawszę ta pierwszą opcję- moje bujo , choć z początka zaczynałam od kalendarza ♥ Już nie mogę doczekać się modelinowego postu!! -----> Wiktoriaz1
OdpowiedzUsuńJa również prowadzę kalendarz, z nim mi o wiele łatwiej :)
OdpowiedzUsuńPróbowałam z bujo ale jakoś nie wyszło. Ja używam kalendarza i karteczek z "To do".;)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam