niedziela, 21 stycznia 2018

Haul zakupowy- TIGER

Hejka ♥ Wczoraj wróciłam z Poznania, gdzie zrobiłam zakupy papiernicze . 


  Lubię robić haule zakupowe, nie wiem, czy Wy tak bardzo je lubicie, bo ostatnio trochę często je wstawiam, ale serio, nie mam czasu na pisanie lepszych postów. Dlatego właśnie odsyłam Was na mojego studygrama, na którym bardzo często się udzielam, wstawiam różne zdjęcia (nie tylko związane z nauką. https://www.instagram.com/psycho.studygram/



  Jak widzicie w Tigerze nie kupiłam za dużo, ale za to to rzeczy, o których już dawno marzyłam ♥


 Zeszyt A5 i B6 z cekinowymi okładkami to mój hit miesiąca, nie mam pojęcia co w nich zrobię, ale są cudowne. Cena: duzy 15 zł, mały 12 zł 



  Pamiętnik pięcioletni- bardzo go pragnęłam. Na czym polega? Jedna kartka podzielona jest na 5 części. Możecie sami wpisać rok. Mało jest miejsca na 1 dzień, ale mi to się akurat podoba, piszemy tylko najważniejsze rzeczy w dniu. Co jest świetne? Że przez 5 lat tyle rzeczy się zmieni i będziemy mogli porównać, jak było wcześniej ♥ Jestem nim zachwycona! Cena: 20 zł 



I w końcu kupiłam moje wymarzone zakreślacze ze Stabilo, pastelowe ♥ Nie w Tigerze, tylko w Świecie Książki, 6,99 zł sztuka.


2 komentarze:

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger