środa, 24 maja 2017

Inspiracje [2] Dzień Matki



Dzień dobry ♥  Już za 2 dni Dzień Matki a Ty o tym zapomniałaś/eś i próbujesz znaleźć coś na szybko? Jestem tu by Wam pomóc ☻ 



W sumie dzisiaj powinnam zrobić jakiś urodziny post, bo w końcu kończę te 19 lat- niby poważny wiek, a ja nie czuję, żeby cokolwiek się u mnie zmieniło. Nie czuję się poważniej, ale czuję, że czas poważniej podejść do mojego bloga. Jak widzicie mój blog w ciągu tych kilku lat bardzo się zmienił. Może piszę trochę dojrzalej, ale mam nadzieję, że jestem tak na środku, ani za poważnie, ani zbyt dziecinnie :). Zmiana będzie tylko taka, że poważniej podejdę do bloga- posty REGULARNIE, sprawdzanie poczty, komentarzy, fanpage. Chciałabym, żeby mój blog nie skończył się tak szybko, więc muszę go rozwinąć. Tyle długim tytułem wstępu, przejdźmy do Dnia Matki :)



Szczerze? Dla mojej mamy najlepszym prezentem jest jeśli dam jej ładne kwiatki, które uwielbia oraz laurka. Tak, mam 19 lat, a nadal robię mojej mamie kartki i widzę, że na prawdę się z tego cieszy. Mam dzisiaj propozycje dla tych, którzy chcą coś więcej. 

DIY POMYSŁY NA PREZENT NA DZIEŃ MATKI 

Słoik prezentów- coś w rodzaju mojego pudełka, które pokazywałam Wam ostatnio na prezent dla mojego chłopaka. Wkładamy tam drobne rzeczy, które lubią Wasze mamy, ładnie ozdabiamy. 


Koszyk kosmetyków- każda kobieta uwielbia kosmetyki, moim zdaniem taki koszyk to super sprawa i chyba skuszę się na niego jako prezent dla mojej. Jeszcze dobrana kolorystyka, cudownie to wygląda! 


Kubek- kubek to dla mnie prezent dla każdego, jest tyle super kubków, że najchętniej kupiłabym wszystkie. Można zrobić samemu, pokazywałam kiedyś. Wystarczą farby witrażowe, lub specjalne markery/farby do porcelany. 

Babeczki- dla tych, którzy są bardziej uzdolnieni polecam zrobić coś słodkiego. Tutaj babeczki, najprawdopodobniej zwykłe babeczki czekoladowe z kremem, zabarwionym barwnikiem spożywczym.

Papierowe kwiatki- kwiatki wykonane z opakowania po jajkach. Łatwo je zrobić, a efekt jest na prawdę ładny. Można to włożyć do słoiczka, ładnie ozdobić wstążką i na pewno mama będzie zachwycona ♥ 

Pudełeczko z niespodzianką- urocze pudełeczko po zapałkach, niekoniecznie musicie tam włożyć miniaturowe kwiatki, ale np. bransoletkę, lub inną biżuterię. 

Mam nadzieję, że moje inspiracje Wam się spodobały. Już niedługo szykuję się kilka nowości- powraca modelina, bądźcie czujni :) 
Miłego dnia kochani, dziękuję za każdy komentarz! ♥

11 komentarzy:

  1. Fajne inspiracje :) Z chęcią skorzystam z Twoich podpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Ja nie wiem do końca co jeszcze dorobić ale chyba postawię na laurkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ Laurka to zawsze najlepszy pomysł!

      Usuń
  3. Myślę, że również postawię na kwiaty, ale Twoje pomysły ciekawe. :)
    Spełnienia marzeń z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne inspiracje! Szczególnie podoba mi się to mini pudełko;)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, mam nadzieję, że zrobisz :) pozdrawiam również <3

      Usuń
  5. Kochana! Wszystkiego najlepszego!A najbardziej spodobał mi się ten słoik prezentów,na pewno wykorzystam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego! Fajne prezenty. Ja swojej mamie wraz z rodzeństwem dałam pudełko w którym były koperty w środku, których były różne fajne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne pomysły. pudełko od zapałek najbardziej mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger