czwartek, 27 kwietnia 2017

Bjuti czwartek- promocja w Rossmanie -55% - haul zakupowy

To chyba temat numer jeden ubiegłego tygodnia. Miliony postów, vlogów CO KUPIŁAM NA PROMOCJI W ROSSAMANIE?!


Śmieję się z tego ale nie powiem, lubię poczytać o jakiś fajnych odkryciach, bo no nie oszukujmy się. Normalnie nie kupuję tuszu za 40 zł, paletki za 55 zł czy korektora za 28 zł. Dlatego właśnie czatuję tak na tę co półroczną promocję, żeby przyodziać moją kosmetyczkę w lepsze kosmetyki.
Jak w tamtym roku, robię od razu recenzję, oraz ceny po promocji i przed. W tym roku zniżka była -49% oraz -55%, ja akurat mam kartę, więc miałam -55%, ale ceny napiszę dla podstawowych -49%.




The Blushed Nudes MAYBELLINE- Paletka cieni do powiek, 55,59 zł   28,35 zł
 Podoba mi się kolorystka, ja akurat nie używam innych kolorów, lubię takie njudowe, tutaj jest ich 12, pigmentacja jest super, utrzymują się cały dzień.


 Extra 3D Lash RIMMEL- Tusz do rzęs, czarny  22,99 zł  11,72 zł
No co mam Wam dużo mówić, tusz, jak tusz. Jest czarny, utrzymuję się naprawdę dobrze. Nie dajcie się oszukać, że będzie efekt sztucznych rzęs- żaden tusz nie da Wam takiego efektu. Uważam, że akurat ten jest po prostu dobry, jak każdy inny.



Matt & Lasting LOVELY- lip gloss matowy do ust z formułą długotrwałą  10,99 zł  5,60 zł
Tutaj mam problem z oceną. Kupiłam ją tylko z tego powodu, że myślałam, że będzie tak super jak matowa, długotrwała szminka z Lovely, lip kit. No byłam pewna, że to ta sama. Szkoda, że się myliłam- pędzelek to masakra, jest zbyt sztywny, kolor zbyt jasny, myślałam, że nie będzie to taka jebitna czerwień, tylko ciemniejsza, jak jest na opakowaniu. No ale za taką cenę to nie aż taka strata.

Perfect Line LOVELY - kredka do ust  6,59 zł   3,36 zł
Szału nie ma, nie jest miękka, ale jak na taką cenę może być. Kolor pasuję akurat do szminki, więc nie jest źle.



 K' Lips pomadka i konturówka LOVELY    25,39 zł   12,95 zł
To jedna z 2 rzeczy z promocji, z której się tak super bardzo cieszę ♥ Na prawdę, szminka jest przecudna, ślicznie wygląda na ustach, konturówka taka jaka lubię, czyli miękka, pędzelek to samo. Kolor- idealny. Wybrałam Pink Poison, w sumie planowałam wziąć inny, ale nie dziwię się, że już nie było, bo są super. Fajnie, że ładnie "schodzą" bo nie robią się takie grudki na ustach tylko schodzi bardzo ładnie.


Kredka do ust Nude Wibo         6,39 zł   3,25 zł 
Krótko mówiąc- kredka super, miękka, ładny kolor, tania.


Hypoallergenic, hypoalergiczna płynna baza pod cienie BELL      13,39 zł    6,82 zł
TO JEST MOJE ODKRYCIE ROKU, uwielbiam bazy pod cienie, poprzednio miałam takie w małym słoiczku, ale mi się konczył, nie chciałam kupować jeszcze raz i natknęłam się na tę bazę- jest świetna, płynna, dobrze się rozmazuje, cienie nie zmieniają koloru po nałożeniu.

Korektor Affinitone RIMMEL    28,99 zł   14,78 zł
Mój pierwszy korektor, tak to nie używałam żadnego, więc w sumie nie ma porównania. Używam jako rozświetlacz pod oczy, jak na razie po tygodniu używania stwierdzam, że jest fajny. 



Royal Blush cream blush RIMMEL    32,99 zł    16,82 zł
Ja używam go akurat jako cień do powiek, nie lubię różu na policzki. Ten ma fajną, kremową konsystencje, więc trzyma się dłużej. Kolor intensywny, mi się baaardzo podoba. 

Oki, to tyle z moich zakupowych szaleństw, starałam się Wam przedstawić recenzje bardzo szczerą. Miejcie dobry dzień i dziękuję za wszystkie komentarze, jesteście kochane ♥

4 komentarze:

  1. Jejku! Rewelacyjne rzeczy ^^ Zestaw z Loveky - powala na kolana! A paletkę tą same musimy zakupić :) buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowe rzeczy! Muszę pojechać i zerknąć do Rossmanna, bo jestem naprawdę ciekawa! Super;* Czekam na kolejny pościk,do zobaczenia i pozdrawiam cieplutko;*

    ~Sandy

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana,przepraszam,że nie w temacie ale mam w planach zrobić konkurs na blogu. Ty robiłaś tak,że zwycięzcy podawali Ci adres (lub nr.skrytki pocztowej)? Bo nie mam pojęcia jak za to się w ogóle zabrać (jeśli chodzi o ten adres ((lub skrytkę)) )

    ~~Sandy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger