niedziela, 22 stycznia 2017

Czemu nie ma postów na blogu?!


Hejcia, dzisiaj przychodzę z małym wytłumaczeniem. Wiem, że mało postów ostatnio, ale jest to spowodowane szkołą. Za tydzień wyjeżdżam na miesięczną praktykę do Szklarskiej Poręby,
do hotelu, więc nauczyciele ostatnie tygodnie spędzają na zadawaniu nam masy sprawdzianów. Akurat ja należę do osób, którym bardzo zależy na nauce i wykształceniu, więc uczę się regularnie i po prostu to zbiera mi tyle czasu, że nie mam kiedy zrobić porządnego posta na bloga.

Mogę dodawać jakieś słabe posty, ale potem mi samej jest głupio, bo to nie poziom mojego bloga, na którego tyle pracuję. 
Uważam, że lepiej dodać coś dobrego rzadziej, niż dodawać jakiś słaby post.
Na prawdę w tym tygodniu zbiorę się i znajdę czas, żeby dodać coś na prawdę super, chcę, żeby mój blog nie został zapomniany, przez miesięczną przerwę. 
Planowałam w tym tygodniu dodać jeden post, a w czasie, w którym będę na praktykach zrobić na miesiąc mój blog bardziej "podróżniczym" i po prostu dodawać posty z większą ilością zdjęć właśnie z miejsca moich praktyk- Szklarskiej Poręby. Mam nadzieję, że niektórych będzie to ciekawić i nie odwrócicie się od bloga ♥



4 komentarze:

  1. To bardzo fajnie, że zależy Ci na wykształceniu. My poczekamy bo jesteśmy prawdziwymi fanami, a ty nie jesteś maszynką do robienia postów ;)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak wyjatkowym blogu trudno zapomniec. czekam juz na fotografie z podrozy :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger