poniedziałek, 25 lutego 2013

Jak zrobić tęczowe ciasto z modeliny ^^

Siema :3
Dalej jestem sobie chora, ale wczoraj byłam głupia i wstałam x.x
Ale za to robiłam kolczyki :D
Zrobiłam babeczki dla Oliw, ale za słabo przykleiłam cytrynkę i truskawkę :C
Pomyślałam, że zrobię tutorial na tęczowe ciasto ;O
wiem, że w necie jest pełno tutoriali na tęczowe ciasto, ale wierzę, że są ludzie którzy chcą czytać tylko naszego bloga xD
Więc co będzie potrzebne? :3

- modelina (czerwony, pomarańczowy, żółty, zielony, niebieski i fioletowy)
- silikon uniwersalny (w praktikerze za 5.99 :D)
- może być jakaś posypka, ja użyłam małe kuleczki, ale może być posypka z suchej pasteli :3
 (jeśli chcecie z pasteli to polecałabym zmieszać wszystkie kolory tzn. czerwony, pomarańczowy, żółty, zielony, fioletowy i niebieski :3) - coś do rozsmarowania silikonu
1. No więc bierzemy te 6 kolorów modeliny i robimy z nich takie oto kuleczki, mniej więcej tej samej wielkości
2. Spłaszczamy je, muszą być jednakowej wielkości. Mi jakoś wyszły , ale jeśli wam nie wyjdą , to musicie wyciąć kółka np. nakrętką od butelki
3. Układamy kółka jedno na drugie, według kolorów tęczy
4. Wyciskamy na górę trochę silikonu.
5. Rozsmarowujemy go po całym cieście, oprócz spodu.
6. No i gotowe C: Teraz można posypać jakąś posypkę ^^
Ja wzięłam takie koraliczki :3

I wygląda to tak :
Teraz czekamy aż silikon wyschnie i...
kroimy :D
I potem tylko fabrykaty i gotowe :3
A teraz co jeszcze wczoraj zrobiłam :3
Pizze :3
Kanapki z Nutellą :o
Babeczki dla Oliw, w jednej turkusowej odpadła cytrynka a w czerwonej truskawka :C
Zrobiłam koktaaajl : o
Ale nie miałam drugiego kieliszka, żeby zrobić kolczyki :C
Więc jest to naszyjnik , ale spróbuję załatwić drugi ;o
I na koniec ^^
Zdjęcie mojego zjaranego psaa <3
Funia <3 :3
Idę sobie dzisiaj do lekarza ;o
Może posiedzę w domu jeszcze kilka dni c:
Uhuhuhu to Gooodbye :3 
Agataa.

4 komentarze:

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger