wtorek, 12 grudnia 2017

Czas na święta #3 Pomysł na prezent- modelina

Kolejny pomysł na prezeny DIY! Modelinowe naszyjniki/zawieszki, które będą idealnym pomysłem dla bliskich przyjaciół ♥ 




Zainspirowało mnie moje nowe zamówienie, klientka chciała, żeby naszyjniki łączyły się w całość ale, żeby były na nim 3 postaci. Wymyśliłam więc puzzle- najłatwiejszy format. 


Akurat tutaj postaci z Adventure Time ale zawsze można napisać coś na każdym i będzie do idealny pomysł na naszyjniki dla przyjaciółek ♥ 






Co o tym myślcie? Myślę, że to super pomysł na prezent, nie jest trudny do zrobienia, wystarczy wziąć puzzla i odcisnąć go na modelinie. Ja akurat nie miałam puzzli dobrej wielkości, więc narysowałam szablon sama i wycięłam. 
Myślę, że dorobię jeszcze trochę takich, jako dodatki do prezentów dla bliskich ♥ 

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne :) To twój własny pomysł? Bo wydaje mi się że gdzieś podobne widziałam ale właśnie nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, forma puzzli to mój pomysł :) Widziałam tylko Jake i Finna w formie serduszka

      Usuń
  2. Świetny pomysł! Myślę, że jeśli przyjaciółki mają wpsólne zainteresowania - "jednoczy" je bajka/film - to takie naszyjniki są doskonałym pomysłem na podkreślenie przynależności do grupy i łączących je więzi;)
    Bardzo fajnie Ci wyszły;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł rewelacyjny :) Myślę, że prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądają, fantastyczny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger