poniedziałek, 6 marca 2017

Modelinowe kolczyki

Dzisiaj mam dla Was kolejne modelinowe kolczyki ♥


 



Tak, jak mówiłam zaczęłam na poważnie zajmować się blogiem i modeliną. Na moim fanpage'u na fb możecie zakupić moją biżuterię- również kolczyki powyżej, także zapraszam serdecznie, może znajdziecie coś dla siebie :) Wykonuję także na zamówienie, więc jak coś wystarczy tylko napisać do mnie wiadomość https://www.facebook.com/modelinaagaty/

Postanowiłam nie czekać, aż jakaś firma napisze do mnie o współpracy- napisałam do ponad 10 firm, zobaczymy co z tego będzie, mam nadzieję, że chociaż jedna odpiszę! 

Myślę nad powrotem "bjuti czwartków" do blogowego terminarza, ale byłyby raz w miesiącu, myślę, że to dobry pomysł. 

Piszcie komentarze, jeśli chcielibyście jakieś konkretne posty ♥ Miłego dnia! 

25 komentarzy:

  1. Mniam mniam, same pyszności:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam założyć też instagrama, na którym będą tylko i wyłącznie Twoje wyroby - lepsza reklama, większy zasięg. :>
    Są piękne, trzymam kciuki za Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam instagrama blogowego :3

      https://www.instagram.com/modelinaagaty/

      Usuń
  3. Jakie smakowite kolczyki, idealne na lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Oby lato już się powoli pojawiało :3

      Usuń
  4. Ale cudowne! :)

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    http://zanett01.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolczyki :) Bardzo mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolczyki! I trzymam kciuki,aby jakaś firma ci odpisała,bo NAPRAWDĘ masz talent! Zapraszam też na mojego bloga: pinkmuffinbysandrus.blogspot.com Myślę,że będziesz go odwiedzać co jakiś czas:) Miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie nikt nie odpisał, ale może to wymaga czasu :3
      Twojego bloga odwiedzam regularnie, czekam tylko aż wrzucisz coś nowego! <3

      Usuń
    2. Tak,ale wierzę,że ktoś ci odpisze <3 Dziękuję,tylko nie wiem jak zdobyć większą popularność na moim blogu.Bo jak narazie u mnie jest słabo.Ale nie poddaję się! Trzema walczyć ;*

      Usuń
  7. Samych sukcesów i oczywiście powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolczyki :D
    masz talent <3

    Zapraszam :* Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyki urocze ;) pewnie ktoś Cię niedługo zauważy ;) trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Prześliczne są te kolczyki. Obserwuje :)

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę talentu :D Zawsze podobały mi się takie cudeńka :) Teraz jeszcze bardziej żałuję, że nie mam przekutych uszu! :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ Jeszcze nic straconego, uszy zawsze można przekuć :3

      Usuń
  12. Bardzo fajne, chociaż trochę mało realistyczne, troszkę za bardzo się świecą. ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger