sobota, 5 listopada 2016

Bullet Journal [2]

Dzisiaj mam dla Was mój Bullet Journal, który przeszedł małą metamorfozę, a konkretniej wzięłam całkiem inny zeszyt, bo tamten wydał mi się zły i mi nie pasował. Kupiłam w Empiku śliczny zeszyt z kolorowanką na okładce, co prawda nie chcę jej kolorować, bo wiem, że w kolorowaniu nie jestem najlepsza, a taka niepokolorowana chyba bardziej mi się podoba. Gdyby ktoś był nim zainteresowany- 12 zł, w Empiku :3
 Pokażę Wam dzisiaj wszystkie strony, które dotychczas zrobiłam. Ten zeszyt jest dla mnie tak na prawdę wszystkim, bo tylko takie się u mnie sprawdzają. Fajnie było wszystko planować, ale zwyczajnie nie miałam czasu, na pisanie list "to do", wypisywania wszystkich czynności. Tutaj pisze ważniejsze sprawy, ale głównie jest to mój organizer i pamiętnik. 











 Mam nadzieję, że podzielicie się w komentarzach, co uważacie o moim Bulletojournalo-organizero-pamiętniku ^^


7 komentarzy:

  1. Fajnie się prezentuje. Widać, że wkładasz w niego dużo pracy i czasu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ Cieszę się,że widać efekty :3

      Usuń
    2. Śliczny! Masz talent do Bullet Journal-ów! Zapraszam na mojego bloga.Są 2 nowe posty.Agata,powiedz mi jak ty to robisz? Jesteś ode mnie starsza, masz szkołę zumbę, i inne zajęcia,a co tydzień,dwa tygodnie wstawiasz nowego posta.Jak ty to robisz? Jeszcze raz ,śliczny Bullet Journal!

      Usuń
    3. Jeju, jesteś kochana ♥ Bardzo, bardzo Ci dziękuje, takie komentarze są najlepsze i najbardziej motywują! Chyba zrobię specjalną stronę na komentarze w moim Bullet Journalu <3

      Usuń
    4. Supcio pomysł;* Naprawdę masz talent do tych rzeczy! Dziękuję;* Życzę dalszych takich ślicznych Bullet Journal-ów!

      Usuń
  2. Przepięknie to wszystko robisz.Widać,że masz talent do takich rzeczy.
    zwariowanaartystka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger