wtorek, 20 września 2016

Zaległości.

  Witam, od razu bardzo bardzo przepraszam, że tak dawno nic nie pisałam, ale jak sami zaraz zobaczycie, naprawdę nie miałam kiedy. Jestem od września cała zalatana, mam pełno rzeczy do roboty i niestety cierpi na tym mój blog. 
Chcę się postarać robić więcej postów, kiedy mam wolny czas, żeby były na kolejne tygodnie. 
  Dzisiaj post bardziej z tych organizacyjnych. Czyli co planuję, co robię, czemu nie pisałam. 
   Pierwszym powodem dlaczego nie pisałam jest oczywiście nauka. Jestem w 3 klasie, w tym roku mam egzaminy kwalifikacyjne zawodowe, za rok matura, więc nie mam dużo czasu, bo ciągle tylko nauka i nauka. 
  Oprócz tego znowu odnowiłam moje zajęcia Zumby, więc 2 razy w tygodniu jeżdżę na drugi koniec miasta, żeby potańczyć. 
  Jedyne co robię i co bardzo mi pomaga we wszystkim jest Bullet Journal, o którym wspominałam parę postów temu. Zrobiłam nowy, więc pewnie też zrobię o tym post, dlaczego zmieniłam stary i wszystkiego dowiecie się już niedługo. 
  Ogólnie w tym roku szkolnym bardzo stawiam na organizację. Zawsze byłam zorganizowana, ale teraz jestem do tego stopnia, że czasami rozpisuję sobie cały dzień, co mam do roboty i to bardzo ułatwia całą sprawę. 
  Mam zamiar zrobić jeden post "ORGANIZACJA" i podać Wam przykłady, z których ja korzystam, nie mówię tutaj tylko o BuJo (Bullet Jornal), bo o tym zrobię osobny post poświęcony tylko jemu, ale o innych moich pomysłach na organizację Waszego czasu. Podoba się pomysł? Napiszcie w komentarzach :3
  Pewnie zastanawiacie się CO Z MODELINĄ?!!?!?! Otóż, przez długi czas nie tykałam jej i nic nie robiłam. Chyba już nadszedł czas na porobienie paru rzeczy, a może i nawet zaczęcie sprzedaży kolczyków i innych moich wyrobów, ale to na razie luźny pomysł. Na pewno pojawią się z 2-3 tutoriale, żeby czytelnicy nie zapomnieli, że to w końcu blog także o modelinie. 
  Chcąc zachęcić Was do następnego postu, (oraz pokazania jakie urwanie głowy mam w tym tygodniu) pokażę Wam tracker uczenia się w tym tygodniu. 

 

7 komentarzy:

  1. Rozumiem Cię, mi też cięźko znaleźć czas na coś innego niż nauka. Będę czekała na nowe wyroby, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe wyroby niestety dam radę zrobić może dzisiaj, może jutro, więc na blogu będą najprędzej piątek-sobota :c

      Usuń
    2. No to super. Zawsze warto zaczekać. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. UWAGA! Konturówka=mapa, nie taka do ust

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, dziękuje siostro za tą cenną uwagę, już się bałam, że ludzie pomyślą, że cały tydzień robię konturowanie ust xD

      Usuń
  3. Rozumiem. Sama od początku roku szkolnego jestem zabiegana i nie mam na nic czasu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger