czwartek, 18 sierpnia 2016

BACK TO SCHOOL #2 organizer DIY + PIERWSZY KONKURS NA BLOGU!

Dzisiaj super ważny post!
Ale zacznę od początku, czyli od pokazania Wam mojego organizera do szkoły. W tym roku postawiłam na minimalizm, jeśli chodzi o rozmiar, ponieważ nie chcę nosić grubego zeszytu. Moim organizerem takim domowym jest mój notes, który ostatnio Wam pokazywałam. To tam zapisuję wszystko czyli: co kupić, co zrobić, czego potrzeba itd. Nie chcę, żeby ktoś w szkole to czytał, więc nie chcę go tam zabierać. Właśnie dlatego w tym roku wymyśliłam organizer/kalendarz z notesu. 




UWAGA
Ogłaszam pierwszy konkurs na blogu. 
Regulamin jest bardzo prosty, wystarczy:
♥ udostępnić post na fb *link*
♥ zaobserwować mojego bloga
♥ skomentować ten post  "zgłaszam się" oraz "udostępniłam/em jako (twoje imię i nazwisko lub nazwa na fb)"
Jak widzicie łatwo zgarnąć ręcznie zrobiony przeze mnie organizer szkolny na rok 2016/2017. Nie sugerujcie się tym, co jest u góry, bo ten, który mam zamiar komuś wysłać będzie wykonany o wiele lepiej. Zamieszczę w nim nie tylko to, co tu, ale jeszcze dodatkowe rzeczy. Bardzo zachęcam do udziału wszystkich bez wyjątku! Od razu mówię, że oczywiście wygrany nie ponosi żadnych kosztów związanych z wysyłką. Jeśli pod tym postem zgłosi się ponad 10 osób zwycięzce wylosuję już za tydzień, dokładnie 25 sierpnia, nie będę przedłużać konkursu, ponieważ chcę, aby organizer doszedł do 1 września do zwycięzcy. Jeśli chodzi o sposób losowania wygranego to każdy, kto skomentuje ten post dostanie swój numer, po czym 25 sierpnia wylosuję jeden. Mam nadzieję, że wszystko jest jasne, w razie jakichkolwiek pytań piszcie w komentarzach. Mam nadzieję, że znajdzie się te 10 osób, które będą chciały wygrać organizer ♥

9 komentarzy:

  1. Kiedyś też robiłam sobie takie małe organizery, ale jakoś zawsze gdzieś zapodziałam ten zeszyt. Lepiej sprawdza się kalendarz na ścianie i przypomnienie w telefonie ;)

    http://zsensemibezsensu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednorożec jest boski! :) Z takim zwierzakiem organizer staje się nie tylko fajny, jest wręcz magiczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam fb:( Więc nie mogę wziąć udziału w konkursie, ale bardzo, bardzo bym chciała:( A tak w ogóle(jeśli mogę) to zapraszam na mojego bloga. pinkmuffinbysandrus.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, udostępniłam jako Kornelia Katarzyna Urynowicz, aczkolwiek nie mam pojęcia jak zaobserwować bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, wszystko zrobione
    Udostepnilam jako Martyna Wiercińska :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Organizer jest śliczny <3
    Z przyjemnością zgłaszam się do konkursu, udostępniłam jako Victhoria Scarlet ;)
    Pozdrawiam, V.S. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się. Udostępniłam jako Ola D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tam wystarczy planer z Tesco

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger