sobota, 21 maja 2016

Pierwsza bluzka ręcznie malowana

Witam! Ostatnio kupiłam w Empiku farbę do tkanin za 11,99. Zawsze chciałam sama zrobić sobie rysunek na bluzce i stwierdziłam, że kiedyś w końcu trzeba. Ostatnio strasznie pokochałam rysować mandale, więc właśnie ona pojawiła się na mojej pierwszej bluzce. Powinna być o wiele bardziej symetryczna i zdaję sobie z tego sprawę, ale trudno jest narysować mandalę nie mając cyrkla, ani cienkopisu. Moim zdaniem, jak na pierwszy raz wyszła mi bardzo dobrze i noszę ją z dumą. 
Bluzkę kupiłam w Sinsay'u za 9,99.



2 komentarze:

  1. Ale świetna bluzka. Ja niedawno próbowałam rysować flamastrami do tkanin, to też fajna sprawa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na pierwszy raz supcio. Nie martw się, że jest niesymetry cx zna, to kwestia wprawy. A materiał nie jest sztywny, więc i tak szacun

    Yashleyhekatemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger