piątek, 26 lutego 2016

Przeróbka pudełka na długopisy

Hejcia, dzisiaj mam was super metamorfozę pudełka na kredki/długopisy czy wszystko inne. W sumie w mojej głowie wyglądało to o wiele lepiej, ale no wyszło troszkę inaczej, ale tragicznie nie jest. Spokojnie, to ostatni taki trochę nudniejszy post, już mam laptopa, więc mogę dalej rozkręcać bloga. Przejdźmy do rzeczy.

PRZED:

 PO:

Szału może i nie ma, ale nie miałam co robić, jak chorowałam, więc sięgnęłam po stare pudełko. 
A tu jeszcze możecie zainspirować się moim pomysłem na kwiatki :3



5 komentarzy:

  1. Haha, nie ma to jak podpisać swoje rośliny. :D Plants are friends! Pudełko fajne. :3 Aczkolwiek ja użyłabym czarnych guzików, ale to już zależy od gustu. c:
    http://jeeverlly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze twierdziłem, że można zrobić coś z niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę nadać imię mojemu tulipankowi i kaktusom <3 Jestem zakochana w Twoim Andrzeju.
    A co do pudełeczka, jest super urocze, chyba sama ozdobię swoje. Dzięki za wenę. :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger