wtorek, 23 lutego 2016

Nowa biżuteria

Hejcia, od razu przepraszam, że tak dawno nie było posta, ale dopiero kilka dni temu dostałam laptopa, bo stary niestety umarł na śmierć, a później miałam pełno sprawdzianów i wszystkiego w szkolę, więc piszę dopiero dzisiaj i to też nie będzie jakiś super post, bo mam dla Was tylko biżuterię, którą zrobiłam z fabrykatów z beads. Strasznie mi się podobają i chyba zakochałam się w tych serduszkach jeszcze bardziej ♥ 


A tu prezent dla mojej przyjaciółki ^^
Wiem, wiem, tylko skleiłam fabrykaty ze sobą i to nic nadzwyczajnego, ale naprawdę chciałam cokolwiek napisać, bo strasznie brakowało mi bloga :C Szykuję coś fajnego, ale o dopiero w weekend, lub następny tydzień. Następny post już jest zaplanowany i pojawi się w piątek :3



4 komentarze:

  1. Mnie się podoba! Serduszko jest śliczne, kwiatuszek jest śliczny i wróżka jest śliczna... Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko bardzo mi się podoba. :3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger