poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Challenge dzień 3!

Witam, w sumie dobry wieczór, trochę późno dodaje posta, ale no nie mogłam wcześniej. Jak już mówiłam, byłam nad jeziorkiem, było oki, ale temperatury szalały. Zrobiłam dzisiaj challenge, dzień 3, szczerze nie miałam zbytnio na to pomysłu, mam nadzieję, że na jutrzejszą stronę będę miała więcej pomysłów :3. Oprócz tego chciałam zaproponować pomysł na prezent, jak zawsze w moim wypadku są to prezenty dla mojego chłopaka. Ogólnie było tak, że ja pojechałam do Niemczech, potem On do Grecji, a ja nad jezioro. Nie mogliśmy zbytnio pisać i w ogóle, więc wpadłam na pomysł zrobienia takiego mini pamiętnika, tylko dla niego :3 Pisałam każdego dnia, kiedy się nie widzieliśmy, dzisiaj mu go dałam i powiem szczerze, że bardzo się ucieszył, więc może któraś z pań zechce zainspirować się moim pomysłem :3

Oczywiście reszty nie pokażę, ale prowadziłam, jak zwyczajny pamiętnik, zdjęcia, taśmy dekoracyjne, wszystko było :3
A przechodząc do czelendża, dzisiaj dzień 3 "ulubione jedzenie" 
i oprócz tego, polecam wszystkim co lubią takie robótki w zeszytach, albo inne przejść się do biedronki :3, znalazłam super zeszyty i brokaty ^^. A w Pepco za 4.99, 6 taśm dekoracyjnych <3
I jeszcze chciałam pokazać, jak słodką budkę do zdjęć znalazłam w Pile! <3 Zawsze marzyłam o takiej formie zdjęć :3



2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ta strona z ulubionym jedzeniem. Też kocham spaghetti <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O jacie! Kiedyś też się dorwałam z koleżankami do takiej budki :3
    Super notes, jedzenie of course :P Chcę do Pepco, bo ja taśm nie mam, muszę pożyczać ;-; Koffam
    /Twoja Martyna

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger