czwartek, 30 lipca 2015

POWRACAM! Nowy challenge!

Jak już zauważyliście, od wakacji nic nie pisałam. W pierwszym tygodniu byłam u rodziny, potem tydzień w Niemczech, a potem nie chciałam nic pisać, nie miałam ochoty, więc dopiero teraz coś wstawiam. Jak byłam w Niemczech, spełniłam jedno ze swoich marzeń, które może, jeśli ktoś długo czyta mojego bloga, mógł zauważyć. ( A jeśli nie, to proszę bardzo Lista rzeczy, które chcę zrobić w życiu) Powiesiłam kłódkę na moście, w Kolonii ^^. Niby nic, a jak ją zawieszałam cieszyłam się, jak nigdy. 



Cały most robi, przynajmniej na mnie ogromne wrażenie, miliony kłódek, każda inna, kolorowe, no ja się nie mogłam na nie napatrzeć. Oprócz tego w tym czasie bardzo zajmowałam się moim pamiętnikiem, który mogliście zobaczyć w poprzednim poście. 

Daję tylko 2 strony, bo to jednak mój pamiętnik no i nie chcę tutaj wszystkiego publikować. Ale mam dla Was dobrą wiadomość, może dla niektórych, którzy nie patrzą na ten blog tylko pod aspektem modeliny, bo jak na razie słabo z modeliną. Martyna, którą każdy, kto czasem patrzy na moje komentarze pod postem, powinien znać, ponieważ chyba nie ma posta, którego by nie skomentowała ♥, podsunęła mi fajny pomysł, zrobiła listę rzeczy, które chce zrobić w wakacje, a ja wymyśliłam, że zrobię taki challenge, tylko z moim pamiętnikiem. Już mówię, o co chodzi. Każdy dzień, to inna kartka w pamiętniku, traktuję go też trochę, jak smashbook/scrapbook. A więc oto challenge, mam nadzieję, że ktoś jeszcze się ze mną go podejmie, zapraszam, zapraszam, korzystajcie z niego :3




2 komentarze:

  1. Ja taka znana :3 haha! No nie... Piękności jak zwykle, cieszę się okropnie ze spełnionego marzenia, challenge... Tylko czekam na efekty! :* Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger