czwartek, 4 czerwca 2015

Modelina oraz jak ozdobić pamiętnik?

hejcia ♥ Już na początek chcę podziękować, za tak dużą aktywność na facebooku :3 
Dzisiaj modelina (w końcu!), jeszcze dwa wyroby są nie dokończone, ale te już tak, mam nadzieję, że się spodobają i zainspirują. Pierwszy raz robiłam bransoletkę, jest nie taka super, ale mi się tak do noszenia codziennego bardzo podoba :3.












A oprócz modeliny, jak już mogliście zauważyć na fb, ozdobiłam mój pamiętnik, bo nie chciałam, żeby był taki nudny. A ktoś z Was pisze pamiętnik? Ja swoich mam z 10, nigdy nie zapisałam żadnego do całego końca, zawsze mnie to denerwuje. Chciałabym chociaż jeden, może właśnie ten uda mi się zapisać. Jeśli macie jakiś fajnie ozdobiony pamiętnik, pochwalcie się nim tu, albo w komentarzu, pod postem ze zdjęciem mojego. Pozdrawiam bardzo ♥

11 komentarzy:

  1. Wszystko jest tak cudowne, że aż nie wiem co powiedzieć!
    Weny życzę!
    xoxo
    Twoja internetow@ przyjaciółka

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama ozdobiłaś ten pamiętnik, czy go kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są twoje prace :)
    Pamiętnik pisze od 5 lat, chociaż nie systematycznie :/
    Zapisałam jeden cały i od tego roku piszę nowy :)
    Zaobserwuję na instagramie bo ciekawi mnie co jeszcze stworzysz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Jesteś cudowna. Piękne te rzeczy które robisz. :D. ZAPRASZAM na mojego bloga Kasha2004.blog.pl Zaczynam więc potrzebuja pomocy . Aha i ten blog nie jest o modelinie :)
    #Miśka

    OdpowiedzUsuń
  5. Cholera tyle słodkości na jednym blogu o.O Lubię to xD szkoda że nie mam telentu do lepienia eh otoczyłabym się kucami MLP i żyła szczęśliwie xD... a tak.. lipa ;]

    Jednak chciałabym Cię zaprosić do konkursu, gdzie do wygrania jest książka Starcraft Punkt Krytyczny, widziałam że zrobiłaś medalion szkoły wilka, może grałaś w Starcrafta i książka Cię zainteresuje? ;)
    http://drunkpriest.blogspot.com/2015/06/konkurs-do-wygrania-ksiazka-starcraft.html
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wyroby z modeliny *_*
    Ja sama prowadzę od niedawna bloga o modelinowej biżuterii. Serdecznie zapraszam!
    mylittlethings-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeju *-* Śliczny pamiętnik <3 zazdroszczę :3 Jak go zrobiłaś? Wydrukowałaś te poszczególne elementy ?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger