czwartek, 24 lipca 2014

20.500 wyświetleń!

Witam! Piszę w końcu, po powrocie znad morza. Nie miałam pojęcia, że aż tyle osób odwiedza mojego bloga, zanim wyjechałam odwiedzin było 18 tys., a tu nagle 20.500. Na prawdę nie mogę w to uwierzyć i chciałabym Wam serdecznie podziękować. Założyłam bloga ok.2 lata temu i wtedy tylko marzyłam, żeby chociaż ktoś go czytał, chciałam podzielić się swoją pasją, chciałam, żeby mój blog był kreatywny, żebyście mogli czerpać z niego inspiracje i żeby nie był taki nudny. Myślę, że już w małym stopniu mi się to udało, ponieważ 20 tys. wyświetleń świadczy o tym, że są tu stali czytelnicy, którzy czekają na nowe posty. Wiem także, że czytają mnie także ludzie z innych krajów, co jest dla mnie bardzo dużym osiągnięciem. Chciałabym podziękować Wam wszystkim. 
 Nie chciałam nagrywać żadnego vloga, bo po pierwsze kaleczyłabym inne języki, gdybym miała powiedzieć "dziękuję" po każdym, a po drugie to by trwało zbyt długo >.<. Mam nadzieję, że na 20 tys. się nie skończy i Ci, którzy są tutaj od początku istnienia mojego bloga, nadal tu będą. Na prawdę bardzo Wam dziękuję i dzięki Wam mam motywację do dalszego pisania. Przy okazji chciałabym pochwalić się, chociaż wiem, że nie powinnam, publikacją mojego bloga w gazecie. Co prawda zdjęcia wzięli najgorsze jakie mogły być, bo z vlogów, ale i tak bardzo się cieszę. jeszcze raz dziękuję czytelniczce, która mnie o tym poinformowała, bo całkiem zapomniałam, że kiedyś wysłałam mój blog do gazety. 
I jeszcze, po wielkich namowach moich przyjaciół ;-;, zrobiłam fanpage na fejsbuku, mam nadzieję, że mogę liczyć na Was ♥ Modelinowe Hobby Agaty

5 komentarzy:

  1. Cieszę się,że mogłam pomóc C;

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mnie zawsze możesz liczyć ! I luv you :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczyłam adres twojego bloga pierwszy raz właśnie w tej gazetce. Bardzo mi się spodobał. Jest świetny. Zapraszam na mojego bloga: http://dancealexlook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger