wtorek, 18 marca 2014

ORGANIZER

Witam :3
Dzisiaj trochę DIY, a konkretniej "jak zrobić organizer". Przyszła mi myśl na organizer, kiedy denerwował mnie stos karteczek na moim biurku z rzeczami o których muszę pamiętać. Chciałam zainspirować się trochę smash book`iem. Wyszło w sumie bardzo fajnie. Jest to organizer ze zwykłego zeszytu, także każdy może go zrobić, widziałam takie ładne organizery, profesjonalnie zrobione i do nich tutorial, ale pomyślałam, że nie każdy chce iść specjalnie do punktu ksero, żeby złączać ze sobą kartki. Także pokaże jak w prosty sposób zrobić taki organizer :3 co będzie nam potrzebne?
- zeszyt na sprężynie
- wydrukowane kartki organizera ( znajdziecie je tutaj )
- klej, nożyczki
- kartka na okładkę
- wydrukowany napis "organizer"
W sumie do zrobienie organizera dużo nie potrzeba, nie ma co tłumaczyć. Chciałam tylko dać Wam jakiś pomysł :3

i to w sumie wszystko, jeszcze trochę nad nim pracuję, bo jest po prostu zbyt nudny jak dla mnie >.<
I to wszystko na dzisiaj :3. Jeśli macie jakieś propozycje na tutorial, to piszcie śmiało w komentarzach, bo mam parę pomysłów, ale chciałabym, żebyście napisali co byście chcieli :3

4 komentarze:

  1. super napewno zrobię czekam na więcej !

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście to super! :p w empiku takie są po 50 zł x.x

    OdpowiedzUsuń
  3. w weekend sie za to zabiore hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne
    Zapraszam do mnie
    diamonds2002.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger