poniedziałek, 30 września 2013

Przesyłka ze sklepiku! ♥

Tak jak myślałam, przesyłka przyszła dzisiaj ♥
Kurczę zawsze jak dostaje przesyłkę, to myślę, że czegoś mi tak zapomnieli włożyć xd
Ale może się mylę >.< Tak więc co zamówiłam :3
 Kolorowe dzwoneczki :3
 Foremki, gofr serduszko i galaretka
 2x nożyki, 2x łyżeczki, 2x widelce
 Modelina Fimo i tu się trochę rozpiszę. Zrobiłam z niej pączka, i szczerze mówiąc, z Astry robi mi się o wieeeele lepiej, Fimo jest za twarda i się trochę kruszyła. Nie jestem zadowolona, nie wiem, może taki akurat kawałek, albo nie wiem nie umiem ugnieść? No nie mam pojęcia, wszyscy piszą, że Fimo najlepsza, Fimo nr.1, ale ja zostanę przy Astrze, co prawda, muszę przyznać, kolory są piękne, ale jak dla mnie za twarda :(
 Sprężynki montażowe, wkrętki
 Plasterki Fimo
 Galaretki :3
 Łyżka *-* Jest śliczna, nie wiem dokładnie co z niej zrobię, ale jest fajna ;d
 Talerzyki :3
 Bazy pierścionków
 KABASZONY w sumie nie wiem po co je zamawiam, tak jakoś, zawsze jestem ciekawa co się trafi, a akurat te mi pasują, bo zrobię foremkę do babeczki :d
 Zatyczki do telefonu
 Lubię jak jest ich tak dużo, fajnie wyglądają xd
2 czarne serwetki :3
A teraz powiedzcie mi, czy Wy serio chcecie challenga z okazji 8000 wyświetleń bloga? xd
Zastanówcie się nad tym ;-; bo mi na asku ciągle spamicie :D (albo jedna osoba się uwzięła >.<)
Tak więc już mówię, że z cynamonem na pewno nie zrobię xD Cytryna MOOŻE. Ale nie obiecuję, podejrzewam, że tak serio to nikt nie chce, żebym to robiła, tylko jakaś lama się na asku uwzięła. Ale racja, powinnam coś na te 8000 wyświetleń zrobić, pomyślcie, może dacie jakieś pomysły ;)
A co do tego, kiedy będzie następny post, to może pojutrze, wątpię, że jutro.
Jak widać, coś zaczęłam robić :D
ask.fm/Agataa24

2 komentarze:

  1. słodkie :)
    świetny blog ^^
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    ayuna-chan.bloog.pl
    pozdrawiam cieplutko ;*
    jest u mnie konkurs, może cię zaciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger