wtorek, 30 lipca 2013

Nowe modeliniaki :3

No hej :3
Dzisiaj W KOŃCU mam dla Was coś z modeliny ^^
Co prawda jeszcze nie upiekłam, bo czekalibyście jeszcze z tydzień, może dwa xd
Więc do rzeczy c:









Przepraszam za jakość, ale mój aparat coś się sypie :C
Jeszcze pare zdjęć z Warszawy :3

 Mój pies, Funia :3
 Haha, Kula, kot mojej cioci, który idealnie wcina się w zdjęcie <3

 PASZTET.
Wczoraj byłam sobie w kinie na "Obecność".
Był super *.* Ale się trochę bałam xD
Ale polecam :3
Aaaaaaaa i na koniec UWAGA UWAGA PROMUJĘ NAJNOWSZEGO MODELINIARZA.
Kiedyś będzie sławny, czuję to!
Oto prace Łukasza, Łukasz to mój brat, który nie jest moim bratem, ale chciałabym, żeby nim był xD
Pozdrawiam Łukasza ^^.

Papaap :3

3 komentarze:

  1. Buteleczka z kiwi i arbuzem śliczna <3
    A ten Łukasz naprawdę ma talent ;>
    Ile on ma lat ? ;p
    http://cuda-bezimiennej.blogspot.com/ ^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger