niedziela, 6 stycznia 2013

Smash book *-*

No hej :3
Co tam u Was.? >.<
Dawno nie pisałam, chyba. Ale jakoś mi się nie chciało :c
Wciągnęłam się ostatnio w robienie Smash Booka. Jeśli nie wiecie co to to Was oświecę : 3 "Zasadniczo jest to sposób, aby uchwycić wspomnienia i chwile życia" Czyli wkleja się różne rzeczy, które są dla nas wspomnieniami. Mogą to być zdjęcia, bilety, guziki, co chcecie :3
Generalnie są specjalne zeszyty do robienia tego, ale po pierwsze nie ma ich w Polsce (można je zamówić tu), a po drugie są po 53,90, no wątpię, żeby komuś chciało się tyle wydawać na jakiś zeszyt. Różni się trochę od innych, ale tylko tym, że ma ozdobione kartki. Tak wygląda zeszyt:
A ten pisak z boku to z jednej str. marker, a z drugiej klej :3
Są jeszcze inne rzeczy do tego, ale jeśli jesteście zainteresowani to wejdźcie na link podany wyżej. ^^
No dobra a teraz powiem Wam co ja zrobiłam :3
Jako, że nie chciałam kupować zeszytu za 50 zł, kupiłam zwykły zeszyt z empiku, bez żadnej kolorowej okładki itd. Wygl. tak:
Mówiłam, zwykły zeszyt :3 , jeszcze okładki nie ozdobiłam, bo nie miałam pomysłu. Zaczęłam od kartek : 3 W tym zeszycie (tym za 53 zł >.< ) wszystkie kartki są już ozdobione, więc ja ozdobiłam je tak :

Kartkę miałam z papierów do origami >.<

Tak, poplamiłam tę kartkę kawą xd, niestety moja mama pije kawę z mlekiem i nie za bardzo ją widać :C A to po prawej to było pierwsze, więc nie patrzcie >.<
Tu użyłam stempelka, zrobionego z gumki do mazania :3

Tu chyba widać, że to było pisakiem. >.< 
Paski są specjalnie krzywo, ale mogłam je zrobić prosto ._. A druga kartka również z origamii
To wszystko z kartek, a wczoraj jak pojechałam do TESCO, po zeszyt, to w empiku była taka fajna taśma ozdobna. ^^ Mam zamiar jeszcze jutro iść do papierniczego i dokupić taką w kropki. : 3
No to chyba wszystko na dziś :3
Ale się rozpisałam : O. Tu jest jeszcze krótki film, właśnie o Smash Bookach:
Podoba się Wam nowy szablon bloga? :3 
Agataa.  

7 komentarzy:

  1. Co chwilę wpada mi w oczy ten smash book. Co więc innego zrobić, jeśli nie rozpocząć ozdabiania własnego..?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie Ty robiłaś go na tych miękkich kartkach zeszytowych?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey ! Rozmyślam nad rozpoczęciem swojego smash book. Mogła byś mi coś doradzić ? - Fanka Julia Pikachu

    Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za pomysł, teraz wiem co moge zrobić z zeszytem jak tylko bezczynnie leży na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeej świetne pomysły : ) Zaczełam obeserować towjego bloga jest naprawę fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam już drugiego Smash Booka ale tego kupionego. Jestem bardzo zadowolona wklejam tam swoje zdiecie pisze także pamiętnik. Jako juz ze jestem maniakiem Smasha mam multum dodatków. Polecam wydać to 50 zł i drugie 50 zł bo jest warte ceny a kiedy będę miała już 40 lat popatrze sobie na te moje Smashe i bedzie fajna pamiatka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger