niedziela, 25 czerwca 2017

Nowe hobby

Hejka ♥ Dzisiaj przychodzę do Was z czymś całkowicie innym, a jednak wciąż nawiązującym do modeliny. 

Już czuję Wasze zdziwienie po tym obrazku, co ja znowu wymyśliłam, mam 19 lat a tu jakieś lalki. Jednak tu chodzi o coś więcej. 
Większość dziewczynek pałała miłością do Barbie w wieku 4-14 lat (tak średnio), moja miłość do lalek oczywiście trwała dłużej, ale bawię się nadal w robienie mini ciastek z modeliny, więc u mnie takie rzeczy trwają dłużej 😁
Żarcikuje, chodzi mi o to, że kiedy byłam młodsza nie myślałam o lalkach i o wszystkim w taki sposób jak teraz. Nie pomyślałabym, że aż tyle rzeczy mogę zrobić samodzielnie, uszyć, ulepić i inne.
Otóż, moim nowym hobby jest wykonywanie akcesoriów samodzielnie oraz fotografowanie lalek w "codziennym życiu". Już dawno zaczęłam to robić, ale jakoś nie wiem, może i nawet wstydziłam się pokazać to na blogu, bo uważałam to za zbyt dziecinne, jak na mój wiek. 
Teraz nie zależy mi na opinii innych, bo wiem, że robię to po prostu z pasji. Kocham fotografować, oraz robić różne rzeczy samodzielnie, tak samo jest z tym. 
Inspiruję się wieloma kobietami (tak, kobietami, które często mają ponad 30, a robią takie rzeczy, że głowa mała), zostawiam Wam tutaj ich instagramy, bo są naprawdę niezwykłe.




Już wiecie o co mi chodzi? Uważam, że to super kreatywne i nigdy nie pomyślałabym, że można tyle rzeczy zrobić samemu. Wygląda to przecudnie. No nic, mam nadzieję, że kogoś tutaj to może i zaciekawi, mam dużo pomysłów na moje zdjęcia i wszystko. Nie jestem do końca pewna, czy wszystko będę publikować tu na blogu, na pewno będzie na instagramie, którego już niedługo tu podam. A tu przedstawiam Wam moją "modelkę" 




7 komentarzy:

  1. uważam , że to bardzo fajnee! Mnie raz zaciekawiły ludziki lego w prawdziwym życiu, bardzo fajnie to wygląda! czekam na dużą ilość twoich zdjęć ----> Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo że mam 12 lat ( i mimio że jest to "odpowiedni" wiek) to bawię się figurkami LPS , robię domki , mebelki , jedzonko z modeliny ❤ ( oczywiście robię też inne rzeczy ) Lalki Barbie fajny pomysł . Jak zawsze świetna notką ��

    OdpowiedzUsuń
  3. No zapowiada się niezwykle ciekawie. Już czekam na twoje poczynania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też robiłam kiedyś podobnie, jeszcze kiedy lepiłam z modeliny, uwielbiałam fotografować moje lalki w takim właśnie codziennym życiu.
    Jednak zdjęcia wychodzą lepiej kiedy lalki mają tzw "stawy", a ja niestety nie miałam takich przez co zdjęcia ni były zbytnio zadowalające :/
    http://everything-is-a-choice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też również czekam na poczynania bo zapowiada się dość ciekawie.
    Uważam że jest to świetny pomysł.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ciekawe to jest, fajne ujęcia można stworzyć. :) Kiedyś przypadkowo znalazłam coś podobnego na instagramie, może to konto przyda się jako inspiracja - warszawajaktalala.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujące hobby. Gdybym miała choć odrobinę zdolności manualnych to lalki mojej siostry wyglądałyby po prostu cudnie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger