poniedziałek, 12 listopada 2018

Prosty tutorial na SLIME

Hejka ♥ Dzisiaj chciałam Wam przedstawić bardzo prosty sposób na zrobienie slime- glutka


Dzsiaj pokaże Wam jak zrobić glutka- slime. Próbowałam już kilka razy i teraz wychodzą mi bardzo fajne, więc chciałabym się z Wami tym podzielić ♥

Co będzie nam potrzebne? 




  • Klej biały (lub przezroczysty, ale mi lepiej wychodzi z białego- ten kupiony w Tigerze za 6 zł)
  • Soda oczyszczona
  • Płyn do soczewek- obojętnie jaki, tutaj mam końcówkę dużej butelki, ale patrzyłam w Rossmanie i możecie kupić taki za 13 zł, dużo go nie zużyjecie, więc jeśli już raz kupicie starczy na wiele glutków)
  • Opcjonalnie: brokat, cekiny, farba akrylowa lub cień do powiek w wybranym kolorze

TUTORIAL


1) Na początku tworzymy aktywator- dzięki niemu nasz glutek będzie rozciągliwy. Mieszamy pół łyżeczki sody oczyszczonej i wlewamy 1/4 małego kieliszka płynu do soczewek.


2) Czas na klej- lejemy tyle, jak dużego slima chcemy



3) Teraz w zależności, czy chcecie białego, lub przezroczystego, czy kolorowego dodajecie- farbę akrylową (bardzo mało, sami widzicie jaką kropkę dałam 😁) lub cień do powiek. Cień do powiek jest lepszy ze względu, że lepiej będzie widać, jak dodacie brokat, zaraz zobaczycie, jak wygląda brokat z farbą akrylową. 
Jak dodać cień? Zeskrobać troszkę i wszystko wymieszać.


4) No i teraz moja ulubiona część- dodawanie brokatu i innych rzeczy. Możecie tu wrzucić koraliki, cekiny, konfetti, co tylko chcecie ♥ I wszystko mieszamy. 



5) Pora na nasz aktywator- dodajemy bardzo mało, nie od razu całość (UWAGA- jeśli dodacie za dużo wasz glutek nie będzie się rozciągał, więc lepiej na początku wlać mniej, jeśli będzie się zbyt kleił przy rozrabianiu- zmoczcie lekko palce w tym aktywatorze i rozrabiajcie dalej- zobaczycie na filmie, jak to wygląda) 





I to wszystko, gotowe! Prawda, że proste? A ile przy tym zabawy 😁  Pamiętajcie, żeby glutka trzymać w słoiczku albo pojemniczku, żeby nie wyschnął, ja swój słoiczek kupiłam w Tigerze za 3 zł 😊

Nagrałam jeszcze film, żebyście w razie czego mogli sobie zerknąć, jak dokładnie to robiłam. 

Mam nadzieję, że taki post Wam się podobał i jeśli chcecie więcej tego typu, piszcie w komentarzach lub na fanpage'u - https://www.facebook.com/modelinaagaty/ 



3 komentarze:

  1. ciekawa instrucja , chodz mnie jakos zta zabawa nie bawi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam styczność z tą ,,zabawką" i zakleiłam sobie dywan w pokoju,to chyba nie dla mnie,albo nie umiem się tym posługiwać XD :D ale ogólnie fajnie Ci to wyszło :P
    https://kiczita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie ogarniałam robienia slime, jutro lecę po płyn do soczewek i mam nadzieję że mi wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger