czwartek, 4 pa藕dziernika 2018

Studencki bullet journal

Mo偶e nie taki bardzo studencki, bo na studia go nie zabieram, ale zrobiony w studenckim czasie 馃槃



 Przede wszystkim dzie艅 dobry kochani ♥ Mam nadziej臋, 偶e t臋sknili艣cie i, 偶e kto艣 tu jeszcze zagl膮dnie. Post贸w dawno nie by艂o, troch臋 nowo艣ci si臋 u mnie dzia艂o, wi臋c mo偶na powiedzie膰, 偶e zawiesi艂am bloga, ale nie chcia艂am tego robi膰 super oficjalnie, bo wiedzia艂am, 偶e tu wr贸c臋. Musia艂am po prostu na艂adowa膰 baterie po maturze i pracy i wymy艣li膰 nowe pomys艂y na bloga. 


Wszystko ju偶 jest na swoim miejscu i mam czas na mojego kochanego bloga 馃榿T臋skni艂am za nim bardzo, mam nadziej臋, 偶e nowe posty r贸wnie偶 wam si臋 spodobaj膮. 

Dzisiaj jeszcze standardowo, bullet journal. Chcia艂am wam pokaza膰 m贸j najnowszy, stary ju偶 prawie sko艅czony, tak, b臋dzie to m贸j pierwszy sko艅czony notes w 偶yciu! 馃槀 Tego zacz臋艂am od wrze艣nia, odbra艂am mu rol臋 typowego organizera/kalendarza, bo mam taki fajny z biedry i bardzo dobrze mi si臋 sprawdza. 

Nie przed艂u偶aj膮c, zapraszam do ogl膮dania. 
























To tyle, je艣li chodzi o m贸j bujo, kupi艂am go w Tigerze za 20 z艂, format zwyk艂ego zeszytu. Mi jak najbardziej odpowiada, jest nawet gruby, bardzo wygodny, w kropki, z gumk膮. Jak na razie chyba najlepszy zeszyt 馃槂

Plany post贸w mam ju偶 zaplanowane, b臋d膮 regularnie, mam te偶 pe艂no pomys艂贸w na bloga, wi臋c 艣led藕cie uwa偶nie ♥ 
Zapraszam tak偶e na mojego instagrama z mn贸stwem zdj臋膰, kt贸re ostatnio udaje mi si臋 robi膰 馃榾 https://www.instagram.com/psycho.studygram/

3 komentarze:

  1. Wygl膮da 艣wietnie! Ale wol臋 zwyk艂e kalendarze :)
    www.spiked-soul.pl/

    OdpowiedzUsu艅
  2. Uwielbiam BJ :D Sama zbieram si臋 za sfotografowanie i zrobienie wpisu o swoim :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Wow, jest 艣wietny! Nawet nie wiedzia艂am 偶e takie co艣 istnieje :D

    OdpowiedzUsu艅

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger