poniedziałek, 8 października 2018

Organizacja na studiach

Nadszedł czas na posta o mojej organizacji na studiach. Czego używam? Co noszę ze sobą?Zapraszam do dzisiejszego posta, obiecuję, że przyda się nie tylko studentom, ale i młodszym czytelnikom.  


Okej, dzisiaj o moich studyjnych trikach organizacyjnych, czyli jak przygotowałam się na pierwszy semestr. Będzie bardziej o rzeczach papierniczych i tego typu sprawach ale nie tylko! 



  • BRULION B5
Zdecydowałam się na taką formę notatek, czyli noszę tylko jeden brulion na wykłady, notuję w nim wszystko, czasem bardzo niestarannie, bo po prostu się spieszę i chcę zapisać jak najwięcej. Później w domu na spokojnie spisuje i układam myśli, które pisałam w brulionie. To protip, bo przy okazji uczę się tego, co było na wykładzie, a często dopisuje, lub rozwijam niektóre kwestie. 



  • ZESZYTY A4

Tak, jak mówiłam, na uniwersytecie piszę w brulionie, a w domu wszystko przepisuje do zeszytów A4, uznałam, że taki format będzie dla mnie lepszy i wygodniejszy. 



  • TECZKI A4 
Kupiłam 8 teczek, każda do osobnego przedmiotu, kupiłam je na wszelkiego rodzaju kserówki, których podejrzewam, że będzie sporo. Bardzo żałuję, że nie zrobiłam czegoś takiego w technikum, sprawdziłoby się idealnie!

  • CIENKOPISY
Jeszcze ich nie używałam na wykładach, ale nigdy nie wiesz, kiedy mogą ci się przydać, a ja bardzo dużo kolorów używam, więc to mój must have w torbie 😀 PS. Jeśli w waszej biedrze są jeszcze te cienkopisy, co na zdjęciu powyżej, to bardzo bardzo je polecam, kosztują 4,99 zł a piszą lepiej niż Stabilo

  • KALENDARZ
To podstawa. Serio, wszystko w nim zapisuję, nie tylko rzeczy na studia, ale także finanse, obiady, rzeczy na bloga. Jest niezastąpiony 

  • KARTECZKI INDEKSUJĄCE 
Bardzo przydatne, do zaznaczania czegoś w książkach, lub robienia małych notatek. 


Oprócz tego, mam pytanie, czy nie chcielibyście postów dotyczących nauki/poprawy jakości uczenia się itd.? Nie będę udawać, uwielbiam się uczyć, zawsze tak było i nie miałam problemów z nauką. Podejrzewam, że wszyscy, albo znacząca większość z moich czytelników jest w szkole podstawowej/średniej. Co Wy na to? 

2 komentarze:

  1. Chętnie bym poczytala posty dotyczące poprawy jakości uczenia się. Nie lubię się uczyć więc takie wskazówki by mi się przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez jestem studentka i podobnie organizuje swoje notatki 3:)
    zapraszam do mnie ! tez wkrótce pojawi się post o studiach :P http://xpvulinkvxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger