czwartek, 17 maja 2018

Wielki haul włosowy- kosmetyki naturalne do włosów ♥ BJUTI CZWARTEK

Dzień dobry ♥ Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, co ostatnio zamówiłam. Rozpoczyna to także całkiem nową serię na blogu.



  Jutro czeka mnie ostatnia matura- ustna z języka polskiego, boję się jej najbardziej, ale powtórzyłam już wszystko, co mogłam, więc zostaje mi tylko liczyć na szczęście przy losowaniu pytania. Poza tym, chciałam spytać, czy chcielibyście serie, lub parę postów o przygotowaniach do matury i ogólnych moich odczuciach? Napiszcie w komentarzu!


 Dzisiaj skupimy się na włosach. Jak wiecie od pewnego czasu interesuję się prawidłową pielęgnacją włosów, oraz naturalnymi kosmetykami do włosów. W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam moje produkty, które zamówiłam (wszystko ze sklepu https://napieknewlosy.pl/

Chcę Wam tylko pokazać co zamówiłam, opisać co do czego jest a resztę, czyli całą moją włosową przygodę, początki, co mi to daje, jakie widzę już efekty będą w nowych postach, będzie to nadal nazywało się BJUTI CZWARTEK 





Henna Sattva jasny brąz oraz Sattva neutralna- postanowiłam wrócić do naturalnego, brązowego koloru włosów, żeby nie męczyć się już co miesiąc z odrostami, pomimo tego, że lubiłam siebie w rudych włosach, ale farby niszczą moje włosy, może nie jest to jeszcze aż tak widoczne ale wiem, że tak jest. 
Henna odżywia włosy, oraz daje kolor, jest to mieszanka ziół, dzięki którym włosy są odżywione, pogrubione oraz dodatkowo dają kolor. Jest on zależny od wielu czynników, nie możemy mieć pewności, że kolor wyjdzie idealny, jak z opakowania. 
Cassia, czyli Sattva neutralna, daje podobne właściwości co henna, ale nie nadaje koloru, jedynie blask. 



Różnego rodzaju balsamy do włosów i odżywki. Niektóre są takie, żeby można było je wymieszać z innymi produktami, nie mają silikonów.



Wcierka HAJSZESZ na porost włosów- jest to wcierka łopianowa, na skórę głowy, ma na celu pobudzenie cebulek włosów. 

Brahmi powder- puder, który można dodać do henny. Sam puder redukuję przetłuszczanie się skóry głowy, wzmacnia włosy. Można także stosować, jako delikatny peeling. 



Peeling kawowo-cynamonowy- peeling, drobnoziarnisty, do delikatnego peelingu skóry głowy. Chcę zmieszać go z odżywką bez silikonów. 




Serum na końcówki- szukałam czegoś, bo akurat skończyło mi się moje serum, wiec uznałam, że przetestuje to. Sprawdza się jak na razie bardzo dobrze i jestem zadowolona. 


Olej rycynowy- to akurat produkt nie do włosów, chociaż może byc do nich używany, ale ja wolę olej rycynowy na twarz, ale o tym również w osobnym poście. 







To dostałam jako gratis, jestem ciekawa, jak działają, jak będę ich próbować, na pewno napisze recenzje na blogu. 

Na dzisiaj to tyle. W następnym tygodniu napiszę post o pielęgnacji włosów, to obszerny temat, ale muszę zacząć, bo widzę u siebie efekty i chcę się z Wami podzielić moją wiedzą na ten temat. 

Miłego dnia! 💗


4 komentarze:

  1. Powodzenia! Dużo tych produktów, daj znać jak sprawuje się serum do końcówek <3 Czekam z niecierpliwością na post o włosach https://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym z chęcią poczytała posty o przygotowaniach do matury! Sama mam zamiar napisać takie posty, jestem ciekawa jak to wyglądało z twojego punku widzenia :)
    I co wylosowałaś na ustnym? Poszczęściło ci się?
    Żadnego z tych kosmetyków nigdy nie używałam, ogólnie moje włosy przyjmują jedynie kallosa. Ciężko je okiełznać tym bardziej że mam naturalne kręcone więc kiedy nie użyje tej maski to po umyciu mam dosłowną szopę :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wylosowałam temat podróży, więc 100% było, akurat mi się poszczęściło :D
      Zamieszczę to w poście, ale właśnie dla kręconych włosów jest suuuper grupka na fb CurlGirlsPolska, dziewczyny tam robią cuda, jeśli chodzi o kręcone włosy, zajrzyj ♥

      Usuń
  3. Super, że jesteś świadoma jakich kosmetyków używać. Ja nie jestem tak wytrwała i zazwyczaj po tygodniu zdrowej pielęgnacji wracam do jakiegokolwiek szamponu z półki :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger