środa, 30 maja 2018

Aktualizacja plannera od Miss Planner

Chciałam pokazać Wam jak teraz wygląda mój planner, trochę w nim porobiłam nowości, mam nadzieję, że się spodoba ♥
































Kupiłam też nowy planner, z biedronki. Jest on mniejszy, idealnie mieści mi się do torebki. Po co mi on? 

Po pierwsze ten jest za duży i zbyt osobisty, żeby nosić go wszędzie i nawet nie zrobiłam miejsca na zapisywanie ważnych rzeczy. Postanowiłam, że ten mniejszy będzie do spraw bieżących i wszystkiego, co chce mieć zawsze pod ręką. Pokażę go Wam niedługo ♥

Oprócz tego  chciałam Wam powiedzieć, że nadal prowadzę instagrama studygramowego, który teraz przemienił się w Instagrama bullet journalowego ♥ Zapraszam bardzo bardzo https://www.instagram.com/psycho.studygram/

Dzisiaj ogarniam posty, zrobiłam już 2, czekają mnie jeszcze 3 kolejne, więc szykujcie się na baaaardzo systematyczne posty! Dziękuję, że tu zaglądacie i komentujecie! Pozdrawiam wszystkich, miłego dnia 😘


7 komentarzy:

  1. Ale pięknie to wygląda...ja ciągle mam w planie zakup plannera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w zeszlym roku kupilam duzy notes Leuchturm 9(ileś tam) aby zaczac robic wlasny bullet journal. Jakosciowo notes byl super i z poczatku pomyslow mialam wiele ale jednak prowadzenie czegos takiego jest cholernie czasochłonne. I skonczylam z ozdabianiem wlasnych plannerow.
    Widzialam taki gotowy planner w Tigerze ale niestety szybko go wykupili. Tez ostatnio kupilam gotowy w Biedrze i jestem bardzo zadowolona. Tez dobre wlasnie jest to ze nie sa ani za duze i nie za male.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szykuję się do pisania posta o tym plannerze, na prawdę jest świetny ♥ Trochę mi brakuję rysowania samej tabelek i wszystkiego w zeszycie, ale masz rację, to bardzo czasochłonne i też zrezygnowałam z tego pomysłu w czasie szkoły.

      Usuń
  3. Wygląda przewspaniale! Podziwiam, że masz chęć i czas na jego przygotowanie. Ja szybko tracę zapał do Plannerów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to moje hobby, więc na dla mnie najlepsza forma spędzania czasu wolnego, tym bardziej teraz, kiedy matury się skończyły ♥

      Usuń
  4. A jak wygląda ten planer w oryginale? To okładka z czystymi kartkami, czy ma jakieieś "gotowe" już kartki?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger