wtorek, 24 kwietnia 2018

Fotografia lalek

Dzisiaj o nowym temacie, wspominałam o nim w czerwcu, ale nie zrobiłam nic więcej. Dzisiaj nadrabiam. 


Nie będę Wam tłumaczyć, czemu będą zdjęcia lalki, po prostu przeczytajcie mój stary post ♥ http://modelinaagaty.blogspot.com/2017/06/nowe-hobby.html

Powróciłam do fotografii lalek,  w końcu mam czas na moje hobby, czyli fotografie, modelinę i bullet journal, no i oczywiście mój blog, który był ostatnio zaniedbany, ale to się zmieni. Skończę szkołę w piątek i już luzik. Nie uczę się już do matury, stwierdziłam, że 4 lata się na bieżąco uczyłam, więc sprawdzę samą siebie. Nie ma co się spinać 😄
Na blogu będą nowości. Aktualnie większość czasu spędzam na robieniu DIY rzeczy dla lalek do zdjęć, mam pełno pomysłów, więc mam nadzieję, że zainteresuje Was ta seria na blogu. 

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje najnowsze zdjęcia, będzie ich więcej, będą szalone metamorfozy i tutoriale, jak zrobić niektóre rzeczy. 





Co myślicie o zdjęciach? Może nie są jeszcze jakieś bardzo super, ale sama widzę progres. Muszę zacząć je przerabiać, ale to ogarnę sobie w maju. Miłego dnia wszystkim ♥


2 komentarze:

  1. Ojejciu jaki ekstra pomysł! Takie "życie lalek" w realu, powodzenia na maturze! Ubranka sama robisz dla lalek? https://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię sama albo wspólnie z moją najukochańszą babcią, która umie niesamowicie szyć :D

      Usuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger