piątek, 9 lutego 2018

DIY Zeszyt wspomnień

Zeszyt wspomnień. Czym jest? Co w nim robię? Jak go zrobić? Zapraszam do przeczytania ♥


Tak na prawdę to zwykły zeszyt, tak sobie go po prostu nazwałam. To mój stary bullet journal, sporo w nim miejsca zostało, a nie chciałam go wyrzucać, więc wymyśliłam, że będzie to ZESZYT WSPOMNIEŃ.

Wklejam do niego tak na prawdę wszystko. Od paragonów, po karteczki. To taki mały śmietnik na wszystko, co bym mogła wyrzucić, ale jestem zbyt leniwa, więc wole to sobie tutaj wkleić. Jak wygląda wewnątrz?





Tak na prawdę to nic szczególnego, nie dbam tutaj o kolorystykę, estetykę, po prostu wklejam różne rzeczy. Strasznie podoba mi się ten pomysł, bo nie wala mi się wszystko po pokoju, a za kilka lat będzie super pamiątką ♥ Co o tym myślcie? 

Zaczęłam już ferie ♥ Jutro chyba wstawię post o moich planach na ten cudowny czas i będę miała chwilę na zrobienie super zdjęć mojego modelinowego SMOKA 💙
Ps. bylibyście zainteresowani moimi zakupami z wisha? (coś jak aliexpress), czy darować sobie taki haul? 

3 komentarze:

  1. Dobry pomysł na ten zeszyt;) Z chęcią go wykorzystam, sama się ostatnio zastanawiałam nad czymś podobnym:).
    Ja akurat kończe ferie.
    Haul??? Dawaj!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł za zachowanie wszystkich pamiątek w jednym miejscu! Jesteś naprawdę zorganizowaną osobą! Ja tam wklejam wszytko do mojego bujo -----> Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi zawsze szkoda takich rzeczy wyrzucać, więc to dobry pomysł z wklejeniem ich w zeszyt :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger