wtorek, 16 stycznia 2018

Organizer Miss Planner

Dzisiaj chciałam pokazać Wam bardziej mój organizer od Miss Planner. To będzie lekka recenzja, ale bardziej chodzi mi, żebyście zobaczyli co w nim zrobiłam.

Najpierw pokażę Wam jak wygląda od środka. 
























 


Tak się prezentuje, mam go od 24 grudnia, więc wypowiem się o tym, co już mi wiadomo. 

Organizer zamówiłam ze strony https://sklep.missplanner.pl/, jest to format A5 (ale nie dajcie się zwieść, format A5 mają kartki, które do niego wchodzą. Sam w sobie jest większy. A5 to taki pośredni format organizera. Kartki (14,8x21cm), okładka (18x23,5cm)
A6 jest dla mnie stanowczo za mały.  

Zacznijmy od plusów; forma A5 jest bardzo przyjemny z tego względu, że mogę swobodnie pisać na kartkach, mieszczę się z tym wszystkim.
Wykonanie- bardzo ładnie wykonany i co najważniejsze- różowy ♥
Podoba mi się, że posiada tyle kieszonek na różne karteczki. 
Bardzo dobra jakość papieru w kropki i nie aż tak wygórowana cena, niestety nie mogę znaleźć teraz ich w asortymencie. 

Minusem jest to, że trochę mało wkładów można tam włożyć. Średnica ringów to 2cm. Mogłyby być troszkę większe. Jeszcze jednym minusem jest zamknięcie na magnes a nie guziczek lub coś w tym stylu. Boję się, że po pewnym czasie magnes się przesunie. 

Kupiłam go za 85 zł, myślę, że cena całkiem okej, patrząc na to, że jest on wykonany naprawdę dobrze i mam nadzieję, że posłuży mi kilka lat. W cenę wchodziły właśnie bruliony w kropki- 1 był gratis, bo czarny piątek. 


Podsumowując- jeśli chcecie przenieść się ze swojego zeszytu do hybrydy (czyli segregatora) bardzo polecam Miss Planner. Jest idealny do bullet journalu, a kartki (można kupić cały zestaw segregator+wkład za 84zł ) są dobre jakościowo i są w kropki! 



9 komentarzy:

  1. Przepiękny jest ten organizer ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie mogę, od miesiące mam rozterkę - kupować czy nie kupować. I jak już w sumie postanowiłam, że jeszcze się wstrzymam, żeby zaoszczędzić pieniądze, to znowu mnie kusi na Twoim blogu... Jest taki piękny <3 boję się tylko, że będzie za ciężki i za duży, żeby go wszędzie ze sobą nosić... Jak uważasz? Nosisz swój ze sobą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę go wszędzie tylko nie do szkoły, bo nie jest mi tam potrzebny i się boję o niego. Ale tak to wszedzie do torebki się mieści :D troszkę ciężko jest ale bez przesady, bardzo polecam!

      Usuń
  3. Śliczny ten planner. Nie wiem jak to Ci się udaje z tą organizacją. Ja nie raz nie dwa próbowałam:(. Masz fajne pomyśły.
    Pozdrawiam.
    Ps. Fajne skarpetki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny organizer, bardzo mi się podoba! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny organizer

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger