niedziela, 17 grudnia 2017

Czas na święta #4 Świąteczne top 5

Dzień dobry ♥ Jak się czujecie z tym, że już za tydzień święta? Ja jak najbardziej chcę się wczuć w świąteczny klimat, więc dzisiaj trochę o tym, jak to zrobić. 




TOP 5 FILMÓW ŚWIĄTECZNYCH (oprócz Kevina oczywiście)


The Holiday


Dwie nieznające się kobiety, aby uciec od problemów, postanawiają na święta zamienić się domami. Iris przeprowadza się do słonecznego Los Angeles, a Amanda wyjeżdża na zaśnieżoną angielską wieś. 

To właśnie miłość (Love Actually) 


10 wspaniałych historii, film bardziej romantyczny, ale zachowuje swój świąteczny klimat ♥ 

Listy do M. 


Różne są zdania na temat tego filmu, dla mnie osobiście jest to najlepsza seria (1,2 część są cudowne, 3 jeszcze nie oglądałam, ale na pewno odrobię) świąteczna z filmów polskich. Trochę podobna do amerykańskiego Love Actually

Powodzenia, Charlie: Szerokiej drogi


Wiem, wie, co powiecie, że jest to bajka z Disney Channel, rzeczywiście ale nie wydaje mi się aż tak dziecinna, żeby jej tu nie umieścić ♥ Uwielbiam ten film, ja osobiście się przy nim wzruszam. Duncanowie zamierzają spędzić Święta Bożego Narodzenia u dziadków. Podczas gdy połowa rodziny dociera na miejsce, Teddy i Amy są kilkaset kilometrów drogi od celu. 

 Last Minute 


Nie mylić z Święta Last Minute! To polski film, Patryka Vegi. Może nie jest to typowy film świąteczny, klimat świąt ukazany w trochę innym świetle. Nie jest to jakiś wybitny film, ale momentami wzruszający (dobra, ja bardzo często się wzruszam) polska komedia o rodzinie. Matka Tomka, wygrywając wycieczkę do Egiptu, zabiera całą rodzinę ze sobą. Na miejscu dochodzi do wielu niefortunnych zdarzeń. 


Top 5 piosenek świątecznych (oprócz All I Want For Christmas Is You oraz Last Christmas, bo to świąteczne, muzyczne klasyki ♥) 


Ariana Grande- Santa tell me


Baby it's cold outside
Tak strasznie podoba mi się ta właśnie wersja, jest o wiele lepsza od oryginału, a mali aktorzy są przeuroczy.



30 Aid Band- Do They Know It's Christmas? 
Uwielbiam ten cover, (wcale nie dlatego, że jest Ed przez jakieś 10 sekund ♥) bardzo lubię jak w jednej piosence występuje większa liczba znanych wokalistów


That’s Christmas To Me - Pentatonix



Justin Bieber- Mistletoe 

Chciałam jeszcze napisać TOP 5 książek świątecznych, ale nie chcę polecać czegoś, czego nie czytałam, przyznam, że nie czytam bardzo dużej ilości książek. 
Jedną ze świątecznych książek, którą czytałam i która bardzo mi się podobała jest "W śnieżną noc" (aut. John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle) Są to 3 wigilijne opowiadania, mi najbardziej podobało się pierwsze opowiadanie, napisane przez Maureen Johnson "Podróż Wigilijna" pozostałe 2 już aż tak bardzo mnie nie wciągnęły, ale nie były złe. 


Mam nadzieję, że pomogłam Wam w klimacie świątecznym, miłego dnia! ♥ 


1 komentarz:

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger