niedziela, 19 listopada 2017

Bullet Journal [7] nowe strony

Dzisiaj zapraszam Was na kolejny post z serii Bullet Journal. 



Tak, jak w ostatnim poście pisałam- mam nowy zeszyt, stary już leży odłożony wśród tych "prawie skończonych". Jak na razie sprawdza się dobrze, chociaż nadal nie czuję, że jest to ten jedyny 😢













Jak widzicie wyrwałam z poprzedniego strony z moją wish listą, bo chce ją mieć zawsze przy sobie, a tak fajnie mi wyszła, że postanowiłam jej nie przepisywać. 
Nadal szukam notesu idealnego, w sumie może coś pokombinuje z tym i będzie okej. 
Mam dla Was jeszcze taką malutką zapowiedź postów na następny czas. 


a może Wy macie jeszcze jakieś pomysły na posty przed świętami? Od 1 grudnia ruszam z miesięczną serią tylko świąteczną, więc czekam na Wasze propozycje co do tego miesiąca 😊

7 komentarzy:

  1. Fantastyczny ten bullet. Ja się ciągle przymierzam do założenia takiego ale jakoś ciągle zapominam albo brak mi czasu. Podobają mi się twoje pomysły. Z niecierpliwością czekam na serię świąteczną

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ciągle próbuje, kombinuje ale średnio mi to wychodzi, mój zeszyt bardziej przypomina zwykły notes, w którym jest dosłownie wszystko, niż bujo. ;) może masz jakieś rady na początek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może zbiorę takie rady w osobnym poście już nie długo, śledź bloga! :3

      Usuń
  3. Śliczny BuJo. Czekam na serie świąteczną

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNY I ORYGINALNY SPOSÓB NA PLANOWANIE SWOJEGO CZASU. SAMA KIEDYŚ KORZYSTAŁAM Z TAKIEJ METODY.
    SUPER! PODOBA MI SIĘ:)
    OBSERWUJĘ I ZAPRASZAM DO SIEBIE,
    https://katarzynaalexandranowakk.blogspot.com/2017/11/winter-is-coming-maturity-exam.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny bujo! Nie mogę się doczekać światecznych postów! Zapowiedzi super! -----> Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger